Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjan kumar Mohanty

Inspirational

3  

Ranjan kumar Mohanty

Inspirational

କରୋନା ଭୟ

କରୋନା ଭୟ

1 min
334



କରୋନା ଆଣିଲା କରୁଣ କାହାଣୀ

ସବୁରି ଆଖିରେ ନିରାଶା ଚାହାଣି

କିଛି ହେଉ ନାହିଁ ଜାଣି

ନିଜ କଲା କର୍ମେ ମରନ୍ତି ପ୍ରାଣୀ ।


ଚହଳ ପଡିଛି ଗାଁ ସହର

ଚାରିଆଡେ ଖାଲି ଜୀବନ ଡର

ଶୁଭୁଅଛି ହାହାକାର

ସତେକି ଏ ବିଶ୍ୱ ହେବ ସଂହାର ।


ଡରିବା ନାହିଁ ହେ ଲଢ଼ିବା ମିଶି

ତେବେ ଯାଇ ସିନା ପାଇବା ଖୁସି

ଘରେ ରହି ଦିବାନିଶି

ସଚେତନ ଆମେ ହୋଇବା ବେଶୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational