Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sangram Kishor parida

Inspirational

4.0  

Sangram Kishor parida

Inspirational

କୋରୋନା ପରେ ପରେ

କୋରୋନା ପରେ ପରେ

1 min
62


 ଭାରତର ଧର୍ମ ସଂସ୍କୃତି ନିଆରା

          ବିଦେଶେ ଥିଲା ସୀମିତ

ଆୟୁର୍ବେଦ ଯୋଗ ନମସ୍କାର ଏବେ

          ହୋଇଲା ବିଶ୍ୱ ବିଦିତ ।


ଗାଡି ଓ ମଣିଷ କୋଳାହଳ ଶବ୍ଦେ 

          ଫାଟି ପଡୁଥିଲା ମାଟି 

ଖୋଜିଲେ ବି ଆଜି ଦେଖା ଯାଉନାହିଁ 

          ଶୁଭୁନାହିଁ କାହା ପାଟି ।


ପ୍ରଦୂଷଣ ଭାରେ ଦେଶ ବୁଡିଥିଲା 

          ବାୟୁ ସାଜିଥିଲା ବିଷ 

ନୀଳ ରଙ୍ଗେ ଆଜି ଆକାଶ ହସୁଛି 

          ଶାନ୍ତିରେ ନେଉଛି ଶ୍ଵାସ ।


ଗଙ୍ଗାମାତା ଦୁଃଖ ସର୍ବେ ଅବଗତ 

          ଜଳ ଯେ ଥିଲା ଜହର 

ସରକାର ଜନତା ପାରିଲେନି ଯାହା 

          ପ୍ରକୃତି କଲା ମଧୁର ।


ନେତା ମନ୍ତ୍ରୀଙ୍କର ସଭା କାର୍ଯ୍ୟ ପାଇଁ 

          ଧାଉଁ ଥିଲେ ରାଜଧାନୀ 

ଡିଜିଟାଲ ଇଣ୍ଡିଆ ପ୍ରଭାବେ ଆଜି 

          ଦିଲ୍ଲି ପଲ୍ଲୀ ସାମ୍ନାସାମ୍ନି ।


ପୌରାଣିକ କାହାଣୀ ଦେଖିବା ପାଇଁ 

          ମନେ ଥିଲା କେତେ ଭ୍ରମ 

ରାମାୟଣ ମହା ପ୍ରଭାବରେ ଆଜି 

          ମୁଖେ ହରିଙ୍କର ନାମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational