Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Romance

4.3  

Amit Bal

Romance

କଳଙ୍କିତ ନାୟକ

କଳଙ୍କିତ ନାୟକ

1 min
179


ତମେ ସେଇ କଳଙ୍କିତ ନାୟକ ନା

  ଯିଏ ସ୍ବପ୍ନର ମାୟା ଜାଲ ବୁଣେ

           ନୀତି ପ୍ରେମ ର ଅଗଣାରେ ,

ପଚାରିଲା କେହି ଜଣେ ମୋତେ

  ଦେଖା ହୋଇଗଲା ଯେବେ ସେଦିନ

        ମାଳତୀପାଟପୁର ବସ ଠିକଣାରେ


ମୁଁ କହିଲି କଳଙ୍କ ତ ଜହ୍ନ ରେ ବି ଥାଏ

     ତେବେ କ'ଣ ସେ ବି କଳଙ୍କିତ ସତରେ !


ଅଳସୀ ନିଶିର ନିଷିଦ୍ଧ ପ୍ରହରେ

       ହୃଦୟର ନିଭୃତ କୋଣରୁ

            କବିତା ମୋ ବିନ୍ଦୁ ବିନ୍ଦୁ ହୋଇ ଝରେ ,

କେହି ମୋତେ ପ୍ରେମ କଲା

      ମୋ କବିତା ପ୍ରେମେ ପଡ଼ଲା

        ମୁଁ କେମିତି ଗଣାହେଲି କଳଙ୍କିତ ନାୟକରେ!


ଅୟୁତ ଯୁଗର ନୀରବତା ବି 

      ବିଷର୍ଣ୍ଣ ହୋଇ ଦୀର୍ଘଶ୍ଵାସ ଛାଡେ

             ବେଳେ ବେଳେ ଅସ୍ତ ଆଲୁଅରେ ,

ମୁଁ କବି କେମିତିକା ଛାଡି ଦେବି

      କଲମ ଝର 

         ସାମାନ୍ୟ ଏଇ କଳଙ୍କିତ ହେବା ଭୟରେ !


ମୋ କଥା ଶୁଣି  

      ହସି ଯେବେ ଦେଲା ସେ ଜାଣିଶୁଣି

         ଅପରୂପା ଦିଶୁଥିଲା ରୂପ ଲାବଣ୍ୟରେ ,

ମୁଁ କହିଲି , ମନକୁ କର ଆକଟ

     ନହେଲେ ତମେ ବି ପୁଣି ପଡି ଯିବ

         ଅଜାଣତେ କଳଙ୍କିତ ନାୟକ ପ୍ରେମରେ !

    



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance