Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRABINA KU, KHADANGA

Abstract

3  

PRABINA KU, KHADANGA

Abstract

କଳଙ୍କିତ ଅତୀତ

କଳଙ୍କିତ ଅତୀତ

1 min
730


ମନେପଡେ ବିତି ଯାଇଥିବା ଅତୀତ

ବ୍ୟଥା ଦିଏ କଟା କ୍ଷତ

ବାଧ୍ୟ କରେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଭୁଲିବାକୁ

ପୁରୁଣା ସାଇତା ଇତିହାସ ।

ନୀରବରେ ସବୁ କିଛି ଅଭିଯୋଗ

ପୁଣି ନିରୁପାୟ ଭାବ

ଟାଣିବାକୁ ଲାଗେ ପଛକୁ ଆହୁରି ପଛକୁ

ଦେଖେଇ ଦିଏ ଅଭୁଲା ଦାଗ ।

ଯେଉଁ ସ୍ମୃତିକୁ ମାଟିତଳେ ସମାଧି ଦେଇ

ଚାଲି ଆସିଥିଲି ବହୁ ଆଗକୁ

କିଛି ଅନୁଭୂତି ପାଉଁଶ ଭିତରୁ ଖୋଳିବାକୁ ଲାଗେ

ଦିଗ୍ ଦିଗ୍ ଜଳୁଥିବା ନିଆଁକୁ ।

ସ୍ଵପ୍ନ ଆନମନା ହୋଇ ଶୋଇଯାଏ

ଅନ୍ଧାର ରାତିର କୋଳରେ

ଆଉ ପଲଟିଯାଏ ନିର୍ଭୁଲ ସତ୍ୟ କାହାଣୀ

ଆଉ କାହା ପାଖରେ ।

କଳଙ୍କିତ ରୂପର ଅଧ୍ୟାୟ ସାଂଖ୍ୟଯୋଗ

କଳୁଷିତ କରିପାରେ ବର୍ତ୍ତମାନକୁ

ବୋଧେ କିଛି କଥା ଅଧା ରହିବାକୁ ପଡେ ଆଉ କିଛି

ସ୍ବପ୍ନ କାହାଣୀରେ ପଡେ ବୁଡେଇ ରଖିବାକୁ ।

ଭାବନାକୁ ଆୟତ୍ତ କରିବାର ପ୍ରୟାସ ଭିତରେ

ପାଗଳ ହେବାର ବାହାନା

ନିଜ ମନ ଧୋକା ଦିଏ ପୁଣି କିଛି ଭୁଲିବାକୁ

ବାଧ୍ୟ କରେ ପ୍ରତାରଣା ।

ଯୁଗ ଯୁଗ ସାକ୍ଷୀ ରହିବ କିନ୍ତୁ ପ୍ରମାଣିତ ହେବନି

ଅସଜଡା ଶୂନ୍ୟ ଅତୀତ ଇତିହାସ

ଆଜିବି ଜାବୁଡ଼ି ଧରିବାର ଅଭିଳାଷ ଭିତରେ

ମୋତେ ଦେଖା ଦିଏ ମୋ ଶୂନ୍ୟ ହାତ ।

ବର୍ତ୍ତମାନ ଭିତରେ ଭବିଷ୍ୟତ ଗଣନା

ବଦଳାଇପାରେ ଅନାଗତ ଭବିଷ୍ୟ

କିନ୍ତୁ ସ୍ବପ୍ନ ଆଉ କାହାଣୀ ଭିତରେ ଅଣନିଃଶ୍ବାସୀ

ହୋଇ ଝୁରି ମରେ କଳଙ୍କିତ ଅତୀତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract