Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kanduri Charan Rout

Inspirational

3.0  

Kanduri Charan Rout

Inspirational

କଳଙ୍କ

କଳଙ୍କ

1 min
226



ଭଲ ଗୁଣ ଯେତେ ମ୍ଳାନ ପଡ଼ିଯାଏ

ଟିକିଏ କଳଙ୍କ ପାଇଁ

ଚରିତ୍ର ସ୍ଖଳନ ହେବାକୁ ଦେବାନି

ଅସତ ପଥରେ ଧାଇଁ ।


ଚରିତ୍ର ହେଉଛି ଅମୂଲ୍ୟ ସଂପଦ

ରଖିଥିବା ସଦା ସିତ

ମନ କାଗଜକୁ କଳଙ୍କ କାଳିରେ

କରିବାନି କଳୁଷିତ ।


କଳଙ୍କିତ ହେବା ସହଜ ସୁନ୍ଦର

ନିଷ୍କଳଙ୍କ ହେବା କଷ୍ଟ

ଧନର ପ୍ରାଚୁର୍ଯ୍ୟ ବାଟବଣା କରେ

ମଣିଷ ହୁଅଇ ନଷ୍ଟ ।


ଜୀବନ ବହିରେ ଦାଗ ଲାଗିଗଲେ

ସହଜେ ଲିଭେନି ଆଉ

ସାଧୁତା,ସଂଯମ ସତ୍ୟନିଷ୍ଠା ବଳେ

ଜଳୁଥାଏ ଦାଉଦାଉ ।


ସଜ୍ଜନ ସଂଗତି କହୁଥାଏ ନିତି

ମାର୍ଜିତ ଆଦର୍ଶ ବାଣୀ

ଈଶ୍ବର ବିଶ୍ବାସ ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଭାବ

ସତ୍ୟ ପଥେ ନିଏ ଟାଣି ।



Rate this content
Log in