Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

କିଏ କୁକୁର

କିଏ କୁକୁର

1 min
400


କଳି ବଚସାରେ ଲୋକେ କୁହନ୍ତି ମୁଖରେ

ମୁହିଁ ଯଦି ବୋପା ଛୁଆ ନେବି ବଦଲାରେ ।


ପାଳିବି କୁକୁର ଗୋଟି ତୋହରି ନାମରେ

ବିଶ୍ଵସ୍ଥ ହେଲେବି କୁକୁର ରୁହେ କୁଳ ନିଚରେ ।


ପୋଷାପଣେ କୁକୁରକୁ ଘରେ ରଖାଯାଏ

ଦାଣ୍ଡ ବାରଣ୍ଡା ତାପାଇଁ ବାସ ତ ଯୋଗାଏ.!!।


ଆଜିକାଲି ଶୋଉଛନ୍ତି କୁକୁର ବେଡ଼ରେ

ଜନ୍ମକଲା ପିତାମାତା ଛିଣ୍ଡା ମଶିଣାରେ ।


କୁକୁର ପାଇଁକି ଖଞ୍ଜା କ୍ଷୀର ମାଂସ ନିତି

ଓଷଦ ପାଇଁକି ବାପା କରନ୍ତି ମିନତି ।


କୁକୁର ଶୋଇଲେ ପାଶେ ମିଳଇ ଆନନ୍ଦ

ବାପାମାଆ ଦୂରେଥାନ୍ତୁ ହେଉଛନ୍ତି ଗନ୍ଧ ।


ଶାସ୍ତ୍ର କୁହେ ଜ୍ୱାଇଁ କୁତା ଶ୍ୱଶୁରଙ୍କ ଘରେ

ଭାଇ ସିନା କୁତା ସମ ଭଉଣୀର ଘରେ ।


କୁକୁର ପାଳଇ ଯିଏ କୁକୁର ସମାନ

କୁକୁରକୁ ବାଡେ଼ଇଲେ ହେବ ତାର ସମ ।


କଳିକାଳ ବେଳ ଏତ ହୋଇଛିରେ ଭାଇ

ମଣିଷକୁ ମଣିଷଟେ ଗାନ୍ଧାଏ ଏଠେଇଁ ।


ଶୁଣ ସାଧୁଜନେ ଏତ କୁକୁର ଆଖ୍ୟାନ

ନର ରୂପି କୁକୁରକୁ ରୁହ ସାବଧାନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational