Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Narayan Sethi

Romance Fantasy Others

4  

Narayan Sethi

Romance Fantasy Others

କିଛି କହିବାର ଥିଲେ

କିଛି କହିବାର ଥିଲେ

1 min
247



କିଛି କହିବାର ଥିଲା

ତୁମ ମୁଁହ ଦେଖିଦେଲା ପରେ

ସବୁ କିଛି ଆପେ ଭୁଲିଯାଉଛି

କିଛି ଲେଖିବାର ଥିଲା

କିନ୍ତୁ ତୁମ ଭାବନାରେ ରହି

ସବୁ କିଛି ଭୁଲିଯାଉଛି ।

ମନର କଥା ପୁଣି

ଆଉ କିଛି ....

ନୁଆଁ ନୁଆଁ ପ୍ରେମର

ପ୍ରେମ ଭରା ଅନୁଭୂତି

ତୁମେ ମୋ ସ୍ବପ

ତୁମେ ହିଁ ....

ମୋ ମନ ହୃଦୟର ରାଣୀ

ହେଲେ ତଥାପି ମୁଁ

ତୁମକୁ କହି ନପାରି ଭୁଲିଯାଉଛି ।

ଭାବନାରେ ଆସି

ଏ ହୃଦୟକୁ ବାନ୍ଧି ରଖୁଛ

ପୁଣି ସ୍ବପରେ ଆସି

ମୋ ନିଦକୁ ଚୋରାଇ ନେଉଛ ।

କିଛି ସମୟ

ତୁମ ପାଖେ ବିତାଇବାର ଥିଲା

ହେଲେ ମୋ ନୀରବତା ପରା

ନା ତୁମକୁ କହିପାରୁଛି

ନା ତୁମକୁ ଭାବି କିଛି ଲେଖିପାରୁଛି ।

ଭାବି ଭାବି ବାସ ଦିନ ମୋର ବିତିଯାଉଛି

କହିବାକୁ ଭାବୁଛି

ଆଉ ସାହସ ବି କରୁଛି ହେଲେ

ତୁମକୁ ଦେଖି ମୁଁ କାହିଁକି

ମୋ ହୃଦୟ କଥାକୁ ଭୁଲିଯାଉଛି ।

କିଛି କହିବାର ଥିଲା

ତୁମ ମୁଁହ ଦେଖିଦେଲା ପରେ

ସବୁ କିଛି ଆପେ ଭୁଲିଯାଉଛି

କିଛି ଲେଖିବାର ଥିଲା

କିନ୍ତୁ ତୁମ ଭାବନାରେ ରହି

ସବୁ କିଛି ଭୁଲିଯାଉଛି ।।


Rate this content
Log in