Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sachidananda Kar

Inspirational Children

4  

Sachidananda Kar

Inspirational Children

କିବା ଲାଭ ପାଠ ପଢ଼ିଲେ

କିବା ଲାଭ ପାଠ ପଢ଼ିଲେ

1 min
366



         ଯଦି ଆଲୋକ ଟୋପାଏ ନାହିଁ

                  କିବା ଲାଭ ଆଖି ଖୋଲିଲେ

         ଯଦି ନାହିଁ ସୁମଧୁର ସୁର

                  କିବା ଲାଭ ଗୀତ ବୋଲିଲେ ।


         ଯଦି ରୂପ,ରଙ୍ଗ, ବାସ ନାହିଁ

                  କିବା ଲାଭ ଫୁଲ ଫୁଟିଲେ

         ଯଦି ନାହିଁ କେହି ଆସପାଶ

                  କିବା ଲାଭ ବାସ ଛୁଟିଲେ ।


         ଯଦି ଭୂଇଁ ହେବନାହିଁ ଓଦା

                  କିବା ଲାଭ ମେଘ ପଡ଼ିଲେ

         ଯଦି ନାହିଁ ସୁଆଦିଆ ରସ

                  କିବା ଲାଭ ଫଳ ଝଡ଼ିଲେ ।


         ଯଦି ଶୀତଳ ପରଶ ନାହିଁ

                  କିବା ଲାଭ ବାଆ ବହିଲେ

         ଯଦି ନାହିଁ ଭାବ,ଅନୁଭବ

                  କିବା ଲାଭ କଥା କହିଲେ ।


         ଯଦି ନାହିଁ ହସ,ଖୁସି, ମଜା

                  କିବା ଲାଭ ପାଶେ ବସିଲେ

         ଯଦି ଅନୁକୂଳ ନାହିଁ ପାଗ

                  କିବା ଲାଭ ଜମି ଚଷିଲେ ।


         ଯଦି ନାହିଁ କେହି ପଢ଼ିବାକୁ

                  କିବା ଲାଭ ଗପ ଲେଖିଲେ

         ଯଦି ଶିଖିବାକୁ ନାହିଁ ମନ

                  କିବା ଲାଭ ସବୁ ଦେଖିଲେ ।


         ଯଦି ନାହିଁ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ ମେଳ

                  କିବା ଲାଭ ଦୋଳି ଝୁଲିଲେ

         ଯଦି ଦେଖିବାକୁ ନାହିଁ ଇଚ୍ଛା

                  କିବା ଲାଭ ଦେଶ ବୁଲିଲେ ।


         ଯଦି ନାହିଁ ନୀତି, ଅଧିକାର

                  କିବା ଲାଭ ଦେଶ ଗଢ଼ିଲେ

         ଯଦି ମଣିଷପଣିଆ ନାହିଁ

                  କିବା ଲାଭ ପାଠ ପଢ଼ିଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational