Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Chinmaya Nayak

Abstract

3  

Chinmaya Nayak

Abstract

କେହି ଜଣେ

କେହି ଜଣେ

1 min
34


କେହି ଜଣେ ଅଛି

  ବାଟରେ ଘାଟରେ

   ରୋଗରେ ଶବରେ

     ଜୁଇରେ ଜଠରେ। 

ଭୟେ ଡରାଉଛି

  ଘରେ ଓ ବାହାରେ

   ଖୋଲା ଆକାଶରେ

     ଶ୍ବାସ ପ୍ରଶ୍ବାସରେ। 

ସ୍ଵଭାଵ ହଜିଛି

  ବିକ୍ଷିପ୍ତ ଚିନ୍ତାରେ

   ମୃତ୍ୟୁ କବଳରେ

     ସନ୍ଦିଗ୍ଧ ଚିତ୍ତରେ।

ଅଦୁରେ ଶୁଭୁଛି

  କାହା ଆର୍ତ୍ତଧ୍ୱନୀ

   ତଥାପି ଅନ୍ଧାରେ

     ଜୀଵନ ସଞ୍ଚରେ।



Rate this content
Log in