Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Classics

3  

Pranati Panda

Classics

କବିତା ପଦୁଟେ ତୁମ ପାଇଁ

କବିତା ପଦୁଟେ ତୁମ ପାଇଁ

1 min
179



କବିର କବିତା କିଏବା ପଢୁଛି

ଆଜିକାଲି ଯୁଗେ କିଏ ସେ କୁହ ,

ଅମେ ହିଁ ଲେଖୁଛେ ଆମେ ହିଁ ପଢ଼ୁଛେ

ଆମ ଛଡ଼ା ନାହିଁ କାହାରି ମୋହ।


ରେଡ଼ିଓ ଆସିଲା ଦୂର କରିନେଲା

ବହିର ଆଦର ଲୋକଙ୍କ ଠାରୁ ,

ଅବଶିଷ୍ଟ ସବୁ ଟିଭି ସାରିଦେଲା

ପଢ଼ିବାର ଇଚ୍ଛା ମନ ଭିତରୁ ।


ତଥାପି ଲୋକଙ୍କ ଭିତରେ ତ' ଥିଲା

ପଢ଼ିବାର ଯେଉଁ ଟିକକ ଆଶା ,

ସତ୍ୟାନାଶ କଲା କମ୍ପୁଟର ଆଉ

ମୋବାଇଲ୍ ପ୍ରତି ବର୍ଦ୍ଧିତ ନିଶା ।


ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁଗଣ ପାଠକ , ପାଠିକା

କବି ମନ ପରା ଭାରି ଆଶାୟୀ ,

ତୁମରି ପ୍ରେରଣା ନିନ୍ଦା ପ୍ରଶଂସାରେ

ତୁମ ଆଶିଷରେ ହୁଏ ବିଜୟୀ ।


ତୁମେ ଯଦି ସାଥି ହାତ ଛାଡ଼ି କୁହ

ପଢିବା ପାଇଁ ଅବା ବେଳ କାହିଁ ,

ଥରୁଟିଏ ବନ୍ଧୁ ଭାବିକି କହିବ

ଲେଖାରେ କ'ଣ କିଛି ଶିକ୍ଷା ନାହିଁ ?


ସମସ୍ୟା ବହୁଳ ଜୀବନ ସଂଗ୍ରାମେ

ଲେଖନୀର ଲେଖାହିଁ କାଳଜୟୀ ,

ତୁମେ ନ'ପଢ଼ିଲେ ଅବିଳମ୍ବେ ନିଶ୍ଚେ

ସୃଜନୀ ହେବ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଧରାଶାୟୀ ।


କବି, ପ୍ରାବନ୍ଧିକ ଲେଖିକା, ଲେଖକ

ସର୍ଜନା କରନ୍ତି ତ' ତୁମ ପାଇଁ ,

ଏଣୁ ଅନୁରୋଧ ହେ' ପ୍ରିୟ ପାଠକ

କୁହନା ପଢିବାକୁ ବେଳ ନାହିଁ ।



      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics