Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debashis Pati

Classics Inspirational

4  

Debashis Pati

Classics Inspirational

କବିର କୋହ

କବିର କୋହ

1 min
350


କଲମର ତାଳେ ତାଳେ ଭାବନାର ଅନ୍ତରାଳେ

କବି ଲେଖେ ମନ ତଳ କଥା

ସ୍ୟାହିର ନଦୀ ଧାର ଭାଙ୍ଗିଦିଏ କୂଳ ବାଡ଼

ଭାସିଯାଏ କେତେ କେତେ ବ୍ୟଥା ।


ଅୟୂତ ସପନ ସୁଅ ଆଶା ତା'ର ସୂତାଖିଅ

ଲେଖିଯାଏ କେତେ ଯେ ଘଟଣା

ଅଙ୍ଗୀକାର ଭାବ ପାଇଁ ପ୍ରିୟ ହେଲା ତା'ର ସ୍ୟାହି

ରହି କି ପାରିବ ଲେଖନୀ ବିନା ।


ଅଙ୍ଗେ ଲିଭା କଥା ମାନ ଲେଖେ କେତେ ଅଭିମାନ

କଲମ ଏକା ସାହାରା ତା'ର

ଅବ୍ୟକ୍ତ ଅନୁଶୋଚନା ଭରା କେତେ ଉନ୍ମାଦନା

ଲେଖନୀ ବୁଝେ ଏକା ତା ଅନ୍ତର ।


ସବୁ ଦୁଃଖ ଭୂଲିଯାଏ ଯେତେବେଳେ ଲେଖୁଥାଏ

ଆପଣା ଠାର ନିଜର ତା ଲେଖନୀ

ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ କେତେ ଆଶା ପ୍ରୀତି ଫୁଲର ପରିଭାଷା

ସୁଖ ସ୍ନେହ ଆନନ୍ଦର ପରିବେଷ୍ଟନୀ ।


କେତେବେଳେ ହସୁଥାଏ ଶ୍ରାବଣରେ ଭିଜୁଥାଏ

ଜହ୍ନ ଜୋଛନାରେ କେବେ ମଜ୍ଜି

କଇଁ ଫୁଲ ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗେ ପ୍ରେୟସୀର ଅନୁରାଗେ

ଫଗୁଣର ଫଗୁ ଖେଳେ ଯାଏ ଭିଜି ।


କବିର ସେ ମନୋଭାବ କିଏ କାହୁଁ ବା ବୁଝିବ

କବିତା ଅଟେ ଖାଲି ତା ମାଧ୍ୟମ

ବାସ୍ତବତାର କଥା କବି ଯେ କରେ ଚିନ୍ତା

ଚେତନା ମଧ୍ୟେ ସିଏ ହୁଏ ଭ୍ରମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics