Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PUSPALATA SAHOO

Abstract Inspirational Others

4  

PUSPALATA SAHOO

Abstract Inspirational Others

କାଶତଣ୍ଡୀ

କାଶତଣ୍ଡୀ

1 min
503


ଶରତ ଆଗମେ ଧରା ନାଚୁଅଛି 

କୁସୁମ କରନ୍ତି ମେଳି 

ତରାଟ ଟଗର ପଦୁଅଁ ର ସାଥେ 

ଫୁଟି ଅଛି କେତେ କଳି  ।


କଇଁ ଖେଳୁଅଛି ସରୋବର ତଟେ 

ଜୁଇ ଯାଇ ହେନା ବାସେ 

କାଶତଣ୍ଡୀ ତାର ଚାମର ହଲାଇ 

ନଈ ପଠା ପରେ ହସେ ।


ଶୁଭ୍ରକାନ୍ତି ତାର ରୂପ ମନଲୋଭା 

ହରି ନିଏ ସବୁ ମନ 

ଜହ୍ନ ତ ଢାଳୁଛି ଶୀତଳ ଜୋଛନା 

ହସଇ ପ୍ରତି ପରାଣ ।


କୋମଳ ପରଶ ମନଟି ସରସ 

 ତନୁ ମନ ପୁଲକିତ 

ମାଆ ଦଶଭୁଜା ଆବିର୍ଭାବ ହେବେ 

ଦେଲାଣି ସିଏ ସଂକେତ ।


ପ୍ରକୃତି ରାଣୀର ଅଭିନଵ ରୂପ 

ଋତୁ ଚକ୍ର ଆସେ ନେଇ 

କିଏ ବା କଳିବ ସେ ରୂପ ଲାବଣ୍ୟ 

ଛାର ମନୁଷ୍ୟ ତ ମୁଇଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract