Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

କାହାରିକୁ ହିଂସା କରିବି ନାହିଁ

କାହାରିକୁ ହିଂସା କରିବି ନାହିଁ

1 min
261



ହିଂସା ଆଚରଣ ଖରାପ ଲକ୍ଷଣ

ଜୀବନଟା ରଣଭଣ

ତା'ର ପ୍ରତିଧ୍ବନି ଯଶ ମାନ ହାନି

ଲୁଟି ନେଇ ଯେତେ ଧନ

କରିପାରେ ହତାଶ

ମାନବ ଏକଥା ଯେବେ ଚେତୁଥାନ୍ତା

ନୋହୋଇ କେବେ ହାରାଶ 

ରହିପାରନ୍ତା ଜୀବନେ ତୋଷ ।


କ୍ଷମା ଗୁଣ ବହି ଆନେ ଖୁସି ଦେଇ

ବୁଝନ୍ତା ଜୀବନ ଅର୍ଥ

ଆପଣାପଣର ଲହରୀର ମାଳ

ଛୁଟାଇବାକୁ ସମର୍ଥ

ହୋଇପାରନ୍ତା କେହି

ଝରଝର ହୋଇ ଯାଉଥାନ୍ତା ବହି

କେବଳ ସୁଖର ନଈ

ଶାନ୍ତିବୀଜ ବୁଣୁଥାନ୍ତା ମହୀ ।


ବୁଦ୍ଧଙ୍କର ବାଣୀ ମନେ ମନେ ଗୁଣି

ତୋଳି ଅହିଂସାର ଗୀତି

କାହାରିକୁ ହିଂସା ନକରିବା ଦିଶା

ଥାଆନ୍ତା ସର୍ବଦା ମତି

ଜଗତର ହିତରେ

ନଉକାକୁ ତା'ର ବାନ୍ଧି ପାରୁଥାନ୍ତା

ନିତି ଜୀବନ-ଘାଟରେ

ଅବଶୋଷ ନଥାନ୍ତା ମନରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational