Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Drama Action

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Drama Action

ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ

ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ

1 min
729


ଜୀବନ ଏକ ନଦୀ ତୀରରେ ଦୁଃଖ ସୁଖ 

କେତେ ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ପୁଣି ସ୍ୱର୍ଗ ପରି ସୁଖ ।


ସ୍ନେହ ମମତା ପ୍ରୀତି ଭରା ଜୀବନ ତରୀ 

ବାନ୍ଧି ରଖି ତାକୁ ବୁଣିବା ସ୍ବପ୍ନ ଅସୁମାରୀ ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ ଢେଉ ସାଜି ଆଶା 

ବନ୍ଧୁ ସହଦୋର ସଖା ମଧ୍ୟେ ନହୋଇ ନିରାଶା ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ କପୋତ କପୋତୀ 

ଛନ୍ଦେ ମନ୍ଦେ ଗନ୍ଧେ ନୀଡ଼ ସଜାଡୁଥାଆନ୍ତି  ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ କେତେ ଯେ ନାଉରୀ 

ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ପ୍ରୀତି ମେୟିତ୍ରୀ ଧ୍ବଜା ପ୍ରସାରୀ  ।


କେବେ ଝୁଣ୍ଟି ରକ୍ତାକ୍ତ କେବେ ଗଢି କୋଣାର୍କ 

କେବେ ଵି ଆସକ୍ତ କେବେ ନିରାସକ୍ତ ଅନାସକ୍ତ  ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ ଫଳନ୍ତି ବୃକ୍ଷରାଜି 

ସାହା ଆହା ରାହା ହୋଇ ଫଳ ଫୁଲ ଭାରେ ଭାଜି ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ ଅନେକ କଳ୍ପନା କାହାଣୀ 

କିଏ ବୁଣେ ସାରସ୍ୱତ ଗୀତ କବିତା ସାରଣୀ ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ ତାରା ଫୁଲ ପେନ୍ଥା ପେନ୍ଥା 

ପୁରୁଷ ନାରୀ ପରିପୂରକରେ ସଂସାର ମାଳ ଗୁନ୍ଥା ।


ଜୀବନ ନଦୀର ତୀରେ ଅସରନ୍ତି ଆବେଗ ଉତ୍ସାହ 

ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ନ୍ୟାୟ ଶାନ୍ତି ରେ ବଢୁଥାଉ ସବୁରି ଆଗ୍ରହ ।


ଓଁ ପରବ୍ରହ୍ମ ନାମ ଧ୍ୟାୟି ଜୀବନ ନଦୀ ତୀରେ 

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କର୍ମ କୁ ଆୟୁଧ କରି ସ୍ବପ୍ନ କୁ ସାକାରେ ।


ସେ ନଦୀର ଗଭୀରତା କଳିବାକୁ ଧର୍ଯ୍ୟ ସାହସ ଶକ୍ତି ରଖି 

ଆଗେଇବା ଆଗଭରେ ଜୀବନ ନଦୀ ତୀରେ ଓଁ ଶାନ୍ତି ଲେଖି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract