"ଜୀବନ ଜଳୁଛି "
"ଜୀବନ ଜଳୁଛି "
ଜୀବନ ଜଳୁଛି ଜଞ୍ଜାଳ ଜହରେ
ସମୟ ସଞ୍ଜ ସକାଳ
ଶବଦ ଶୁଭୁଛି ସୁନୀଳ ଗଗନେ
ସବୁ ଏଠି ଗୋଳମାଳ
ସଂସାର ସାହିରେ
ପଙ୍କର ପଲଙ୍କ
ସତ୍ୟର ସହର
ପାପ ଡଙ୍କ ଡଙ୍କ
ଦୁର୍ବଳ, ଦାରିଦ୍ର ଦୁର୍ନୀତି ଦାରୁଣେ
ଜଳୁଥାନ୍ତି ହୁତୁହୁତୁ
ବାଘ ବାହୁବଳେ ବାଜିମାରି ବାସେ
ମରିବଞ୍ଚୁଥିବା ହେତୁ
ଜୀବନ ଜଳୁଛି ଜଞ୍ଜାଳ ଜହରେ
ସମୟ ସଞ୍ଜ ସକାଳ
ଶବଦ ଶୁଭୁଛି ସୁନୀଳ ଗଗନେ
ସବୁ ଏଠି ଗୋଳମାଳ
ସଂସାର ସାହିରେ
ପଙ୍କର ପଲଙ୍କ
ସତ୍ୟର ସହର
ପାପ ଡଙ୍କ ଡଙ୍କ
ଦୁର୍ବଳ, ଦାରିଦ୍ର ଦୁର୍ନୀତି ଦାରୁଣେ
ଜଳୁଥାନ୍ତି ହୁତୁହୁତୁ
ବାଘ ବାହୁବଳେ ବାଜିମାରି ବାସେ
ମରିବଞ୍ଚୁଥିବା ହେତୁ