ଜୀବନ ଗୀତା-୩୪୦
ଜୀବନ ଗୀତା-୩୪୦
ଜୀବନରେ ପିଲାଦିନ
ସବୁଠୁଁ ସୁନ୍ଦର ସମୟ
ଫେରେନା ସେ ଦିନ ଆଉ
ସରଳ ନିଷ୍ପାପ ହୃଦୟ ॥୦॥
ଅତୀତର ସ୍ମୃତିରେ ମିଠାମିଠା
ଅନୁଭୂତି ଟିଏ
ବର୍ତ୍ତମାନରେ ସିନା କେତେ ଚିନ୍ତା
କରିବାକୁ ହୁଏ
ପିଲାବେଳ ଧୂଳିଖେଳ
ମାଆର କୋଳତ ସବୁଠୁଁ ନିର୍ଭୟ ଆଶ୍ରୟ ॥୧॥
ବଂଚିବା ନଶିଖିବି ଭରପୂର
ବଂଚିଲୁ ଜୀବନ
ବଂଚିବା ଶିଖି ଏବେ ସବୁବେଳେ
ଡରାଏ ମରଣ
ଦିନରାତି ନାହିଁ ଶାନ୍ତି
ପିଲାଦିନ ସ୍ମୃତି ଏକା
ଆନନ୍ଦ ହେବାର ପାଥେୟ ॥୨॥