Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Geeta Sarangi

Abstract

2  

Geeta Sarangi

Abstract

ଜୀବନ ଗୀତା-୪୪୯

ଜୀବନ ଗୀତା-୪୪୯

1 min
309


ଜୀବନର ମୂଲ୍ୟ

ବୁଝେନା କେହି

ମାଟି ପରି ପାଦେ

ଦିଏ ଆଡେଇ


ମରଣ ଯେବେ

ଡାକେ ଦୂଆରେ

ମାଟିର ମୂଲ

ସୁନାଠୁଁ ବଳେ

ଜୀବନ ଜିଇଁବା

ଆଶା ବଢଇ


ମାଟିର ମୂଲ

ଅମୂଲ ମୂଲ

ସୁନା ତ ଖାଲି

ଦେଖା ସୁନ୍ଦର

ଭୋକରେ ମାଟି ତ

ଭାତ ବାଢଇ



Rate this content
Log in