Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Tarun Mohapatra

Romance

3  

Tarun Mohapatra

Romance

ଜହ୍ନର ଠିକଣା

ଜହ୍ନର ଠିକଣା

1 min
11



ଆକାଶ ରାଜ୍ୟର ରାଜକୁମାର

ମାମୁଁ ଭାଵେ ତୁମ କେଡେ ଆଦର

କୁନି ପିଲାଙ୍କର ହୃଦର ହାର

ସଵୁରି ମନର ଶୀତଳ ଝର ।


ତୁମ ଛବି ମନେ ଆଣେ ଉଲ୍ଲାସ

ଅନ୍ଧାର ରାତିର ଆଦ୍ୟ ପ୍ରକାଶ

ମନ ଆଙ୍ଗନରେ ଵିତରି ବାସ

ତୁମେ ସୁମନର ପ୍ରୀତି ପିୟୁଷ ।


 ସରୋଵରେ କଇଁ ଥାଏ ଅନାଇଁ

ତୁମ ବାଟ ଚାହିଁ ରାତି ବିତଇ

 କାହିଁ କେତେ ଦୂରେପ୍ରୀତି ଆଶ୍ଲେଷରେ

ମୁରୁକି ହସରେ ଵାସ ସଜାଇ ।


 ହେଲେ ତୁମ ଠିକଣାଟି ଅଜଣା

 ପଥିକଟି ବାଟ ହୁଅଇ ବଣା

ଠିକଣାଟି ଲେଖି ଦେବ କି ଥରେ

ଉଡିଯିବୁ ଆମେ ଵ୍ୟୋମଯାନରେ। 





Rate this content
Log in