Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଜାପାନୀ କାରିଗର

ଜାପାନୀ କାରିଗର

1 min
181



ମନେପଡ଼େ ଆଜି ଏକ ଗପ ବୃଦ୍ଧକାଳେ

ଯାହା ମୁହିଁ ପଢ଼ିଥିଲି ଆମ ପିଲାବେଳେ l


ଆଶଙ୍କା ଜାଗିଲା ଯେଣୁ ହଜି ଯିବ ଭାଇ

ଗୀତଟିଏ ଲେଖିଦେବି କାଳେ ଥିବ ରହି l


ଶୁଣ ଶୁଣ ଭାଇ ସେହି କଥାଟା ବଖାଣେ

ଜାପାନକୁ ବୁଲି ଗଲେ ପର୍ଯ୍ୟଟକ ଜଣେ l


ବୁଲି,ବୁଲି, ପହଞ୍ଚିଲେ ଟୋକିଓ ନଗରେ

ରହିଲେ ସେଇଠି ଏକ କାଗଜର ଘରେ l


କାଗଜର ଘର ଦେଖି ମନେ ମନେ ଭାଳି

କହନ୍ତି ଜାପାନୀ ଜାତି, ଅତୀବ କୁଶଳୀ l


ଏ ସ୍ମୃତିକୁ ନିଶ୍ଚେ ମୋର ରଖିବି, ସାଇତି

ବୁଲି ବାହାରିଲେ ଏହା ମନ ମଧ୍ୟେ ଚିନ୍ତି l


ଦୃଷ୍ଟିରେ ପଡ଼ିଲା ଏକ ଦରଜୀ ଦୋକାନ

ନିକଟେ ତା' ପହଁଚିଲେ ପର୍ଯ୍ୟଟକଜଣ l


କହିଲେ ସେ ଦରଜୀକୁ ଶୁଣିବ କି ଭାଇ

କମିଜ ଏକ ମୋହର ଦେବ କି ସିଲାଇ l


ସେ କମିଜ ହେବ ଦେଖ ଠିକ୍ ଏହି ପରି

ଦେଖାଇଲେ ଦରଜୀକୁ ନିଜ ପିନ୍ଧା ଧରି l


ଦରଜୀ ହଁ କରି ତହୁଁ ମାପ ଚୂପ ନେଲା

ସିଲାଇ କରି ଦି ଦିନେ କମିଜଟି ଦେଲା l


ପୁରୁଣା କମିଜେ ଥିଲା ଏକ ଫଟା ସିଆଁ

ଦରଜି ଭାଇ ତାହାକୁ ଛାଡ଼ନ୍ତା ବା କିଆଁ l


ଅନୁକରଣ ପା ଅଟେ ଜାପାନୀଙ୍କ କଳା

ସିଆଁଦାଗ ଗୋଟିଏ ଦରଜି କରିଦେଲା l


ଅତି ହର୍ଷେ ପର୍ଯ୍ୟଟକ କମିଜ ଟି ନେଇ

ଜାପାନୀ କାରିଗରକୁ ବୋଲନ୍ତି ବଧାଇ l


ଧନ୍ୟଧନ୍ୟ ଧନ୍ୟ ତୁ ଜାପାନୀ କାରିଗର

ଜାତିକୁ କରିଛୁ ତୋର ବିଶ୍ୱେ ବଳିୟାର l


    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational