Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUSMITA MISHRA

Classics

3  

SUSMITA MISHRA

Classics

ଜାଳିବା ଦୀପ,କରିବା ପ୍ରଦୀପ

ଜାଳିବା ଦୀପ,କରିବା ପ୍ରଦୀପ

1 min
147



ଆଜି ଫେରିବେ ଆମର ରାମ ,

ନିଜ ପୁର ନିଜ ଅଯୋଧ୍ୟା ଧାମ।


ଜାଳିବା ଦୀପ ,କରିବା ପ୍ରଦୀପ,

ଅଯୋଧ୍ୟାର ଯେତେ ଅଛି ପଥ।


ଖୁସିରେ ଆଜି ଶ୍ରୀରାମ ପାଇଁ କି,

ହୃଦୟେ ତାହାଙ୍କୁ ସ୍ଥାପନ କରିକି ।


ସରବ ପରଜା ମାନିବା ଦୀପାବଳି ,

ଅଗଣା ରେ ସଜେଇବା ଦୀପ ଆରାବଳି। 


ମନଟା ଆମର ଭାରି କଳୁଷିତ ,

ଜୀବନ ଟା ପାପ ପଙ୍କ ଭରା ତ ।


ଷଡ ରିପୁ ର ସଦା ସେ ଅଧିନସ୍ଥ,

ହିଂସା ଅହଙ୍କାର ରେ ଥାଏ ଯେ ମଜ୍ଜିତ।


ଆଜି ମିଳିଛି ବଡ ସୁଯୋଗ,

ଏଡାଇବା ପାଇଁ ନିଜ ଦୁରୁଭାଗ ।


ଲଭିବା ଗତି ପାଇବା ସଉଭାଗ,

ସେବି ସେବି ତାଙ୍କ ପଦ ଦ୍ବୟ ।


ଆସିଲେ ସୀତା ରାମ ଲକ୍ଷ୍ମଣ,

ଧୀବର ହୋଇ ଧୋଇବା ଚରଣ ।


ସବରୀ ହୋଇ ବଛା ଫଳ ଖୁଆଇବା,

ତାଙ୍କ ଅଇଁଠା ପ୍ରସାଦ କରି ପାଇବା।


ଦୀପ ଆଳତୀରେ କରି ତାଙ୍କ ବନ୍ଦାଣ,

ଛୁଇଁ ତାଙ୍କ ଦିବ୍ୟ ଦୁଇ ପଦ୍ମ ଚରଣ ।


ଅଳି କରି କହିବା ହେ ମୋର ରାମ,

ଏ ପାପୀର ପାପ କର ପ୍ରଭୁ ନାଶନ।


ଦୀପାଳୀର ଆଲୋକରେ ପ୍ରଭୁ କର ଆଲୋକିତ,

ପ୍ରତି ଜୀବନେ ଥିବା ଅନ୍ଧକାର କର ଦୂରୀଭୂତ ।


ହେ ରଘୁନନ୍ଦନ ହେ କୌଶଲ୍ୟା ର ସୁତ,

ସଂସାରକୁ ରଖ ପ୍ରଭୁ ସଦା ଆନନ୍ଦିତ। 


ଆସ ଆସ ସାଙ୍ଗ ସାଥି , ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ପରିଜନ ,

ଦୀପାବଳି ଦିନ କରିବା ଆମେ ରାମଙ୍କ ବନ୍ଦନ ।


ପ୍ରତି ଜୀବନ ସଦା ସଦା ପାଉ ସୁଖ ସମ୍ମାନ ,

ହେ ପ୍ରଭୁ କରିବ ଏତିକି ପୂର୍ଣ୍ଣ ମନୋସ୍କାମ।


ଜୟ ରାମ ଜୟ ରାମ ଜୟ ରାଜୀବଲୋଚନ,

ଜୟ ରାମ ଜୟ ରାମ ଜୟ ପତିତପାବନ ।


ଦୀପାବଳି ର ଶୁଭେଚ୍ଛା ସହ ଅଭିନନ୍ଦନ,

ସାଙ୍ଗ ସାଥି ଘେନ ମୋର ବନ୍ଧୁ ପରିଜନ।


ଆମ ଇପ୍ସିସିତ ଅଭିଳାଷ ସେ ହିଁ ପୂରଣ କରିବେ,

ସେହି ରାମ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ସଭି ଜନଙ୍କ ଋ ରିହିବେ।


ଜୟ ରାମ ଶ୍ରୀରାମ ଜୟ ଜୟ ରାମ ,

ଜୟ ରାମ ଶ୍ରୀରାମ ଦୁର୍ବାଦଳ ଶ୍ୟାମ। 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics