Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Tragedy

3  

Prafulla Chandra Mishra

Tragedy

ହଜିଯାଇଛି ସେ ପୁରୁଣା ଦିନ

ହଜିଯାଇଛି ସେ ପୁରୁଣା ଦିନ

1 min
205


ହଜିଯାଇଛି ପୁରୁଣା ଦିନ

କବିଶ୍ରୀ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର ମଙ୍ଗଳାଯୋଡି ଖୋର୍ଦ୍ଧା

---------- -------------------- ----------

• ଗାଁ ରେ ଶୁଭୁନାହିଁ କଉତୁକ କୋଳାହଳ

• ନାହିଁ ବେଦ ମନ୍ତ୍ର

• ଶୂନ୍ୟଦିଶେ ଭଗବତ ଟୁଙ୍ଗି ଘର ;

• ଗ୍ରାମବାସୀ ସ୍ଵାର୍ଥପର, ନାହିଁ ଆଉ ମେଳ

• ନାହିଁ ଆଉ ଆଗଭଳି ଆନନ୍ଦ ଉବ୍ଦେଳ ।।

• ଗ୍ରାମ୍ୟ ଦେବାଦେବୀ ଚୟ

• ଅବହେଳିତ ନିଃସହାୟ

• ସୁସ୍କ ପୁଷ୍କରିଣୀ ଭରା ପୂତ୍ତୀ କର୍ଦମାକ୍ତ ମୟ ;

• ଗାଈଗୋଠ ନଫିଟଇ, ଗୁହାଳରେ ଗାଈ ନାହିଁ

• ମାଫିଆ ହାତରେ ଗୋଚର ଜମି

• ଗୋ-କୁଳ କୁଳ ଆହାକି ନୀସହାୟ ହାୟ ।।

• ଶିରୀହୀନ ଦିଶୁଅଛି ଗାଁ,ଗଣ୍ଡା ପ୍ରତିଛବି

• ମୋ ଗାଁର ଆଗଚିତ୍ର କାହିଁ ଉଭେଇ ଯାଇଛି ;

• କେଉଁ ଅପଦେବତାର କୋପଦୃଷ୍ଟି ସତେବା ପଡ଼ିଛି

• ନାରଖାର ଆହା କେଡେ ହୀନିମାନ

• ମୋ ଗାଁ ଚିତ୍ର ସତେକିଏ ଚୋରାଇ ନେଇଛି ।।

• ନାହିଁ ସତ୍ୟ,ନ୍ୟାୟ,ଧର୍ମ ନାହିଁ ଶାନ୍ତି,ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ

• ପର ପ୍ରବଚନା ତୁଚ୍ଛ ରୋଳେ ମୁଖରିତ ସାରାଗ୍ରାମ

• ନୀଚ ସ୍ଵାର୍ଥ ଲାଗି ସର୍ବେ ମେଳି ଅନ୍ଧାରେ ଜୀବନ

• ଅସହାୟ ଆହା ଏବେ ଏ ଗ୍ରାମ୍ୟ ଜୀବନ ।।

• ଇନ୍ଦ୍ରଜାଲ ସମ ଶାସନ

• ସର୍ବେ ଦେଖ ଅବସନ୍ନ

• ସ୍ଥାଣୁପ୍ରାୟ କେମିତିକା ଏ ଶାସନ ଚାଲଇ

• ନୀଶାଦ ଜାଲେ ପଡ଼ି କପୋତ

• ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜ୍ଵାଳା ଘୋର ବିଶାଦ

• ସେହିମତ୍ତେ ଗାଁ ଗଲାଣି ନିର୍ବାକ ହୋଇ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy