Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Phakir Parida

Action Classics Fantasy

3  

Phakir Parida

Action Classics Fantasy

ଗପ

ଗପ

2 mins
118



ଗୋଟେ ଗପ କହିବି 

ଯୋଉ ଗପରେ ତମ ଓ ମୋ ଛଡ଼ା 

ଆଉ କିଛି ନାହିଁ 


ସେ ଗପରେ ମୁଁ ଅଛି 

ଓ ତମେ ଅ ।ସି ଫେରିଯାଇଥିବାର 

ସାମାନ୍ୟ ସଂକେତ ଅଛି 

ସେ ଗପର ପୃଷ୍ଠଭୂମିରେ 

ମୋର କପାଳ ଦିଶୁଛି 

ଉତ୍ତାପ ମରିନଥିବା ପାଉଁଶ ପରି 

ଆଉ ତମର ଅନୁପସ୍ଥିତି 

ସତେ ଅବା ସଦ୍ୟ କଟାଯାଇଥିବା 

ବଗଗଛର ଉଦାସୀ ଶୂନ୍ୟତା । 


କାହାକୁ ଗପ କହୁଛି, ବସି ବସି ଭାବୁଛି 

ଧମନୀରେ ବୋହୁଥିବା ରକ୍ତ 

ଗୋଟେ ଲୋହିତ ନଦୀର ଶତଧାରା 

ତମେ ଫେରି ଆସୁଛ ସମୁଦ୍ରରୁ ଉଜାଣି ସୁଅ 

ତମେ ଆଖି ଚକ୍ ଚକ୍ ରୁପାର ଇଲିସି 

ମୋତେ କହୁଛି - କୁହ, ଆମର ଗପ କୁହ । । 


ଗପର ଆରମ୍ଭରେ ଅନ୍ଧାର ଯେ ଅନ୍ଧାର 

ଗପର ବଖରା ସାରା ଲୁହା କଣ୍ଟା, କାଚ ଗୁଣ୍ଡ 

ଛାପା ଛାପା ରକ୍ତଚିତ୍ର, ମଲା ପାରା ଓ ମୟୂରଙ୍କ ପର 

ଗପ ଭିତରେ ଗହନ ବନ, ବାଟବଣା ଲହ 

ମାଡ଼ିଥିବା ଭାଗ୍ୟ 

ଗପ ଭିତରେ ଘନଘୋର କଳିତକରାଳ । । 


ମୁଁ ଗପ କହୁଛି ଅବା ପାଲଟି ଯାଉଛି ଗପ 

ତମେ ଗପ ଶୁଣୁଛ ଅବା ଗପ ଭିତରେ 

ପାଲଟି ଯାଉଛ ଅନ୍ଧାର ଓ ପାପ 

ଏବେ ଲାଗୁଛି ଅlମର ମିଳିତ ପାପୁଲିରେ 

ସାରାଟା ପୃଥିବୀ ଗୋଟେ କାଗଜ ଗ୍ଲୋବ୍ର ଗପ । । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action