Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ଏତେ ଭଲ ତୁମେ କେମିତି ହେଲ

ଏତେ ଭଲ ତୁମେ କେମିତି ହେଲ

1 min
5



ଯେଉଁ ଦିନଠାରୁ ତୁମ ସହ ଭାବ

ଦେଖିଛି କେବଳ ତୁମ ସୁଗୁଣ

ଯେତେ ବି ଖୋଜିଲେ ପାଏ ନାହିଁ କେବେ

ତୁମଠାରେ ପରା ଟିକିଏ ଖୁଣ ।


ଖାଲି ମୁଁ ନୁହଁ, ଯାହା ମୁହଁ ଦେଖ

ପଢ଼ି ପାର ତୁମେ ତା'ର ହୃଦୟ

ଅପେକ୍ଷା ଶବଦ ନାହିଁ ତୁମ ପାଖେ

ଆଗଭର ପୋଛି ଦେବାକୁ ଲୁହ ।


ଆନ ଦୁଃଖେ ତୁମେ ଏତେ ଯେ ବତୁର

ଭାବିଲେ ଲାଗଇ କେତେ ଯେ ଖୁସି

ଭଲ ପାଇବାର ସଜ୍ଞାଟି କଅଣ

ତୁମଠାରୁ କେହି ଜାଣେ ଭରସି ।


ସୁଖଦୁଃଖ ଦୁଇ ସମାନ ଦେଖଇ

ସଦା ହସହସ ମୁଖ ତୁମର

ମାନଅଭିମାନ ଛୁଇଁନି ମନକୁ

ନୁହେଁ ସତେ ତୁମେ କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର !


ତୁମ ପାଖେ ଯେବେ ତଉଲେ ନିଜକୁ

ଭାରି ଅନୁଭବ ତୁମ ନିକିତି

ବଢେ ମୋ ଅସ୍ମିତା ଯେଣୁ ଭାବେ ବନ୍ଧା

ନଇଁ ଯାଏ ମଥା ହେ ପ୍ରିୟ ସାଥୀ !


ମନକୁ ମୋହର ପୁଚ୍ଛେ ବାରବାର

କେଉଁ ଶୁଭଲଗ୍ନେ ଜନମ ନେଲ

ଆପଣା ଅପର ନଥାଏ ବିଚାର

ଏତେ ଭଲ ତୁମେ କେମିତି ହେଲ ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational