Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kishore Nayak

Tragedy

3  

kishore Nayak

Tragedy

"ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ "

"ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ "

1 min
61


ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ 

କେବେ ହସେ କେବେ କାନ୍ଦେ 

ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖେ କେତେ ଛନ୍ଦେ 

ଥକି ପଡେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ 

ନେଇ କେତେ ଆଶା ଅବଶୋଷ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ସୁଖ-ଦୁଃଖ ହସ-କାନ୍ଦ 

ଅଭିମାନ ଭଲ-ମନ୍ଦ 

ଋତୁ ଚକ୍ର ପରି ସଦା ବଦଳାଏ ବେଶ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ଭାବନାର ପଥେ ପଥେ 

ହଜିଯାଏ କେବେ ସତେ 

କରିବାକୁ ଏକାକାର ପୃଥିବୀ ଆକାଶ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ଇର୍ଷା ଆଉ ଅହଂକାରେ 

ଦମ୍ଭ ଆଉ ଗରବରେ 

ନିଜ ବାହୁବଳେ ବାନ୍ଧେ ନିଜ ପାଇଁ ନାଗଫାସ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ସମ୍ପର୍କର ମୁଖାତଳେ 

ଲୁଚି ଲୁଚକାଳି ଖେଳେ 

ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ଲାଗି କରେ ଅନ୍ୟର ଯେ ସର୍ବନାଶ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

କେତେ ପ୍ରାଣ ପାଦେ ଦଳି 

ନିରୀହକୁ ଦେଇ ବଳି 

ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖେ ତୋଳିବାକୁ ସୁନାର ଉଆସ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ଭୁଲି ହିତା ହିତ ଜ୍ଞାନ 

କଳଙ୍କର ଅପମାନ 

ଚାହୁଁ ଚାହୁଁ ଭରିଦିଏ ବିଶ୍ୱାସରେ ବିଷ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ଧର୍ମ-ନ୍ୟାୟ ମମତାର 

ମାରି ସଦା ଆଖି ଠାର 

ଦୁନିଆକୁ ଲୁଟିବାକୁ କରଇ ପ୍ରୟାସ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ତଥାପି ତ ଯାଏ ଭୁଲି 

ଏ ସଂସାର ଗତି ଚାଲି 

କେଉଁଠୁ ଆରମ୍ଭ ପୁଣି କେଉଁଠାରେ ଶେଷ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ରକତ ମାଉଁସ ଭରା 

ହାଡ ଚର୍ମ ସବୁ ପରା 

ମଶାଣି ଭୂଇଁରେ ହେବ ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

ସମୟ ତ ବଳବାନ 

କେହି ନୁହେଁ ତା ସମାନ 

ତା ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ ପଡି ବାଘ ଖାଏ ଘାସ 

ଏ ଜୀବନ ସମୟର ଦାସ l

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy