Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics

ଦିଅ ମୋତେ ଜ୍ଞାନାମୃତ

ଦିଅ ମୋତେ ଜ୍ଞାନାମୃତ

1 min
283


ମରତର ଏଇ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ରୂପସୀ ଯେ

ତୁମରି ଶରଣାଗତ ,

ଆହେ ଶାନ୍ତ ଶୁଦ୍ଧ ତେଜୋଦୀପ୍ତ ବୁଦ୍ଧ

ଦିଅ ମୋତେ ଜ୍ଞାନାମୃତ ।


ରୂପେ ଅନୁପମା ନାହିଁ ଯା' ଉପମା

ସେହି ଆମ୍ରପଲ୍ଲୀ ମୁହିଁ ,

ବାରବଧୂ ଗାତ୍ର ହୋଇବ ପବିତ୍ର

ଦେଲେ କୃପାନେତ୍ରେ ଚାହିଁ ।


ତୁଚ୍ଛ କଲି ମୋର ବିଳାସ ବ୍ୟସନ

ହୀରା,ମୋତି-ବଇଭବ ,

ଆହେ ମହାମନା-କାମନା ବାସନା

ବୁଝିଲି ଅଳିକ ସର୍ଵ ।


ଏ ରୂପ-ଯୌବନ ହେବ ଦିନେ ଶୂନ୍ୟ

କହୁଛି ଯା' ମୋର-ମୋର ,

ବେଳଥାଉଁ ତେଣୁ ତୁମ ଆଶ୍ରା ନେଲି

ଶିଷ୍ୟା ପଣେ ଘେନାକର ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics