Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

4.8  

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

ଧନ୍ୟ ହୋଇଲା ମୋ ବେନି ନୟନ

ଧନ୍ୟ ହୋଇଲା ମୋ ବେନି ନୟନ

1 min
101


    

   ରଥରେ ଆହାକି ଅପୂର୍ବ ରୂପ

   ସ୍ବର୍ଣ୍ଣ ପଦ ପାଣି ପୂର୍ଣ୍ଣ ସ୍ବରୂପ ।

   ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଅରୂପ ରୂପ

    ଅଗତିର ଗତି ଅଜପା ଜପ ।

    ଧନ୍ୟ ମୋ ଜୀବନ ଜନମ ଧନ୍ୟ

   ଧନ୍ୟ ଦେଖି ଏହି ରୂପ ଅନନ୍ୟ ।

   ଦୋଳରେ ଗୋବିନ୍ଦ ଭକ୍ତ ଜୀବନ

   ମଧୁସୂଦନ ସେ ରଥେ ବାମନ ।

    କାଳର କରାଳେ ଭକତ ଶୂନ୍ୟ

    ପାପର ଅନ୍ଧାର ଖୋଜଇ ପୂଣ୍ୟ।

    ନାହିଁ ନାହିଁ ପୁଣି ହୋଇଲା ହଁ

    ରଥରେ ଆସିଲେ କାଳିଆ ଦିଅଁ ।

    ହୋଇଲା ଗୁଣ୍ଡିଚା ବାହୁଡା ହେଲା

    ଭାବ ଭକତି ର ଅପୂର୍ବ ଲିଳା ।

   ପ୍ରଭୁ ହେଲେ ଯେବେ ସୁନାରେ ବେଶ

    ଚମକି ଉଠିଲା ଏ ଦଶଦିଶ ।

    ରଥରେ ନଥିଲା ଭିଡ ଏଥର

    ପୂର୍ଣ୍ଣବ୍ରହ୍ମ ଦିଶୁଥିଲେ ସୁନ୍ଦର ।   

    ଅତି ନିକଟରୁ କରି ଦର୍ଶନ

   ଧନ୍ୟ ହୋଇଲେ ମୋ ବେନି ନୟନ । 

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics