Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Inspirational

3  

Prabhati Mahapatra

Inspirational

ଚିରାଗ ପ୍ରକାଶ

ଚିରାଗ ପ୍ରକାଶ

1 min
234


ହେ ଚିରାଗ ତୁମେ ଅତୀବ ସୁନ୍ଦର

ଶୁଣେ ତବ ଦୀପ୍ତି କୀର୍ତ୍ତି

ଆମୂଳଚୁଳରୁ ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପରତା

ଉଜ୍ଜଳ ପ୍ରଭାସ ଜ୍ୟୋତି ।


ବଂଶ ଆଭିଜାତ୍ୟ ହୁଏ ପ୍ରଶଂସିତ

ଯଦି ଭାଗ୍ୟ ଦୀପ ଜଳେ

ବିନା ଅଭିମନ୍ତ୍ରେ ତୁମେ ଆଶା କଲେ

ଲିଭି ଯାଏ ତିଳେ ତିଳେ ।


ବହୁ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ରୂପ ଯେ ତୁମର

ସତ୍ୟ ପଥେ ନିତ୍ୟ ରତ

ଅଧର୍ମୀ କୁକର୍ମୀ ସ୍ପର୍ଶ ପାଏ ନାହିଁ

ମନ ତାର ସଦା ହତ ।


କଳ ବଳେ କେହୁ କଲେ ଅକ୍ତିଆର

ଅନେକ ଯାତନା ଲଭେ

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ କରେ ଦଗ୍ଧୀଭୂତ ହୋଇ

ଅନ୍ତେ ଅବିରତ ଭାବେ ।


ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ପୂଜିଲେ ତୁମ ପ୍ରକାଶକୁ

ଐଶ୍ଵର୍ଯ୍ୟ ସଂପତ୍ତି ଭୋଗେ

ତୁମ ପ୍ରଭାବକୁ ଅବରୋଧ କଲେ

ବିନାଶ ନିଶ୍ଚୟ ସଙ୍ଗେ ।


ମହା ଦୀପ ରୂପେ ପ୍ରଜ୍ଜ୍ୱଳିତ ହୋଇ

ଜଗ କର ଆଲୋକିତ

ସଂସାର କଲ୍ୟାଣ କର ହେ ଚିରାଗ

ତୁମ ପାଦେ ସମର୍ପିତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational