Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ବଉଳ ଲୋ ଆଜି ପରା ମାର୍ଗଶିର

ବଉଳ ଲୋ ଆଜି ପରା ମାର୍ଗଶିର

1 min
171



ବାଟି ଅରୁଆ ଚାଉଳ

     ଝୋଟି ଆଙ୍କି ଦେବୁ ଘର ଦୁଆର

         ମୋ ବଉଳ ଲୋ

    ଆଜି ମାର୍ଗଶିର ଗୁରୁବାର 

         ବଉଳ ଲୋ ।


ଝୋଟିରେ ତିନି ଠାକୁର

     ପୁଣି ଥିବ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପଦ ଯୁଗଳ

         ମୋ ବଉଳ ଲୋ

     ଫୁଟା ପଦୁଅଁ ଶୋଭା ଅପାର

           ବଉଳ ଲୋ ।


ଗାଈ ଗୋବରକୁ ଆଣି

      ଦ୍ୱାରେ ଗେଣ୍ଡୁ ଫୁଲ ଥୋଇବୁ ପୁଣି

           ମୋ ବଉଳ ଲୋ

      ମାଆ ନାମ ହେଉଥିବୁ ଗୁଣି 

             ବଉଳ ଲୋ ।


ଦୁବ ବରକୋଳି ପତ୍ର

       ତୋଳି ଆଣି ରଖ ପାଶେ ତୁରିତ

            ମୋ ବଉଳ ଲୋ

       ସଜା ଝୁଣା ଧୂପ ଦୀପ ସେତ

             ବଉଳ ଲୋ ।


ନୂଆ ଧାନ ନୂଆ ମାଣ

      ଖଟୁଲିରେ ସଜା ଥୋଇ ବହନ

          ମୋ ବଉଳ ଲୋ

      ଗଳି ଗୁଆଟିଏ ଦେଇ ପୁଣ

           ବଉଳ ଲୋ ।


ମଣ୍ଡା ଆରିସା କାକରା

      କ୍ଷୀରି ଖେଚୁଡ଼ି କି କାନକା ଖୀରା

          ମୋ ବଉଳ ଲୋ

      ଦହି ପଖାଳେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ ପରା 

            ବଉଳ ଲୋ ।


ଭକ୍ତିରେ ସମର୍ପି ଦେବୁ 

      ମାଆ ଗୁଣ ଗାଥା ବସି ଗାଇବୁ

           ମୋ ବଉଳ ଲୋ

      ମାଆ ପ୍ରସାଦ କା'କୁ ନ ଦେବୁ

             ବଉଳ ଲୋ ।


ବିଭା ହେଲା ଘର ଝିଅ

      ସାହି ପଡିଶା ବା ଆଉ କେ ନୁହଁ

           ମୋ ବଉଳ ଲୋ

      ନିଜ ପରିବାରେ ତାକୁ ଦିଅ

             ବଉଳ ଲୋ ।


ସନ୍ଧ୍ୟାରେ କରିବୁ ପଣା

      ସମର୍ପି ଦେବୁ ତା ଚରଣେ ସିନା

            ମୋ ବଉଳ ଲୋ

       ମାଣ ସଜ ଉଠାଇବୁ ସିନା

             ବଉଳ ଲୋ ।


ସେହି ମାଣ ଧାନ ରଖି

     ଦୁଇ ତିନି ଥର ରାନ୍ଧିବୁ ଦେଖି

          ମୋ ବଉଳ ଲୋ

     ଭଲ ଦିନରେ ଦେବୁ ପରଶି

            ବଉଳ ଲୋ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational