Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Abstract Action Inspirational

4  

Kshitish Jena

Abstract Action Inspirational

ବୁଲା କୁକୁର

ବୁଲା କୁକୁର

1 min
230



ବୁଲା କୁକୁର ମୁଁ ବୁଲା କୁକୁର

ସ୍ଵାଧୀନରେ ମୁଁ କରେ ବିହାର ।

ମାଲିକ ନାହିଁ କି ଶିକୁଳି ନାହିଁ

ଚାରି କାନ୍ଥେ ନାହିଁ ଆବଦ୍ଧ ହୋଇ ।

ଆଜି ଏଠି ପୁଣି କାଲି ତ ସେଠି

ଶୋଇପଡ଼େ ଥକ୍କା ଲାଗେ ଯେଉଁଠି I

ମେଞ୍ଚେ ଖାଏ ପୁଣି କେବେ ଉପାସ

ଯାହା ମିଳେ ହୁଏ ଆତ୍ମ ସନ୍ତୋଷ ।

ଭୋଜିଭାତ ହେଲେ ହୁଅଇ ଖୁସି

ଶୁଙ୍ଘି ଶୁଙ୍ଘି ସେଠି ପହଞ୍ଚେ ଆସି ।

ଜାତି ଭାଇମାନେ ଏକାଠି ହେଉ

ଫୋପଡ଼ା ଦରବ ଆଦରେ ଖାଉ ।

ଚା' ଜଳଖିଆ ଦୋକାନ ଆଗେ

ବସି ରହେ କାଳେ ପଡ଼ିବ ଭାଗେ ।

କେତେକ ଥାଆନ୍ତି ବଦାନ୍ୟ ବ୍ୟକ୍ତି

ମୋ ପାଖକୁ କିଛି ଫିଙ୍ଗି ଦିଅନ୍ତି ।

ବୁଲୁ ବୁଲୁ କେବେ ସଡ଼କେ ଗାଡ଼ି

ବୁଲା କୁକୁରଙ୍କୁ ଯାଏରେ ମାଡ଼ି ।

ସେବା କରିବା ତ ଦୂରର କଥା

ଦେଖି ବୁଲି ଚାଲିଯାଏ ଜନତା ।

ମରିଗଲେ ପଚି ଦୁର୍ଗନ୍ଧ ଯାଏଁ

ସଡ଼କ ମଝିରେ ପଡ଼ିକି ରହେ ।

ଲୋକ ଅଜାଣତେ ଝଡ଼ି ବର୍ଷାରେ

ଆଶ୍ରୟ ନିଏ ମୁଁ ତାଙ୍କ ପିଣ୍ଢାରେ ।

ଧଡ଼ କରି ହେଲେ ଭୁକେ ଦାଣ୍ଡରେ

ଚୋର ଜଗିଥାଏ ଗାଆଁ ମୁଣ୍ଡରେ ।

କୁକୁରମାନଙ୍କ ନିଦଟି କ୍ଷୀଣ

ସଚ୍ଚୋଟ ହେବାର ଏ ଗୋଟେ ଗୁଣ ।

ପିଠାପଣା ହୁଏ ଲୋକଙ୍କ ଘରେ

ବାସି ପିଠା ପଡ଼େ ମୋ ଭାଗ୍ୟରେ ।

ଖାଉ ମଲାଜୀବ ମନ୍ଦ ଜିନିଷ

ସୁସ୍ଥ ରଖୁ ସଦା ଏ ପରିବେଶ ।

    

     

     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract