Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sunanda Mohanty

Classics Inspirational Others

3  

Sunanda Mohanty

Classics Inspirational Others

ବୁଝାମଣା

ବୁଝାମଣା

1 min
7


ଛୋଟ ମୋଟ ଅବହେଳା 

ଭାରିପଡେ ଆଜିକାଲି 

ପ୍ରତ୍ୟେକ ନିଜେ ନିଜକୁ 

ଦର୍ପଣେ ଦେଖି କୁହ ବୁଝିଗଲି 

ଭଲପାଇବାର ଅର୍ଥ ନୁହେଁ ସ୍ୱାର୍ଥ 

ସ୍ୱାର୍ଥ ସର୍ତ୍ତ ଦୁରେଇ ହସ ଖୋଲି 

ରଙ୍ଗ କୁ ଭଲପାଇ ଜୀବନ ର ମାନେ 

ଯଦି କିଏ କହେ ବୁଝିଗଲି 

ନିଶ୍ଚୟ ସେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଓ ଚନ୍ଦ୍ରଙ୍କ 

ହସ ଦେଖିଛନ୍ତି ଖିଲି ଖିଲି 

ତିଥି ନକ୍ଷତ୍ର ଓ ନବଗ୍ରହ 

ତାଙ୍କ ବାଟେ ସିଏ ଚାଲି ଚାଲି 

କେବେ କି ଯାଆନ୍ତି ବାଟଭୁଲି? 

ପ୍ରେରଣା ର ସ୍ୱଚ୍ଛତା ଓ ସଫଳତା 

ଭିତରେ କହିବାକୁ ହେବ ଜିତିଗଲି 

ଅସ୍ଥିର ମଣିଷ ଖୋଜେ ସ୍ଥିର ଭଗବାନ 

ମନ ତୋହର ନିଜ ଗୁରୁ ଉଦ୍ଧବ କେତେ ପଚାରୁ 

ଭୁଲି ନଯାଇ ଦିଅ ହୃଦୟ ଖୋଲି ।


Rate this content
Log in