Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational

ବସନ୍ତ ଉତ୍ସବ

ବସନ୍ତ ଉତ୍ସବ

1 min
218



ବଧୁଲି ବେଶରେ ସାଜିଛି ପ୍ରକୃତି

ଅତିଥି ମଧୁ ବସନ୍ତ

ବଧାଇ କରୁଛି ବଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ବାଢ଼ି

ଜଗ ହେଉ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଶାନ୍ତ ।


ରମ୍ୟ ଋତୁରାଜ ଜୀବ ପ୍ରାଣ ସ୍ରଷ୍ଟା

ମୁହୁର୍ମୁହୁଃ ମଧୁ ବାସ

ପ୍ରୀତି ପ୍ରଦାୟକ ପ୍ରସନ୍ନ ବାହକ

ପ୍ରଭାସ ତାହାର ଦାସ ।


ସ୍ନେହର ନିର୍ଝର ସତେ ଧରାଧର

ବର୍ଷଣ ଯେ ଅବିରାମ

ରଙ୍ଗର ଫୁଆର ମତୁଆଲା ପରି

ହୋଇଛି ସୌହାର୍ଦ୍ଦ୍ୟପୂର୍ଣ୍ଣ ।


ନବ ବିକଶିତ ପର୍ଣ୍ଣ ପଲ୍ଲବିତ

ଅତି ମନୋରମ ଦିଶେ 

ନିମ୍ନ ଗଗରରେ ଶୁଭ୍ର ରେଖା ରୂପେ

ବିହଙ୍ଗର ପଂକ୍ତି ଭାସେ ।


ଯାମିନୀ ରାଜତ୍ୱ ମଉଳି ଯାଇଛି

ଚାନ୍ଦିନୀ ମେଲିଛି ଡେଣା

ମନୀଷା ପୁରଣେ ଜହ୍ନକୁ କରିଛି 

ପ୍ରୀତି ପିଆଲିରେ ପଣା ।


ମନ କୁଲାୟରେ ଖିଆଲି ବିହଙ୍ଗ

ଆନନ୍ଦେ କରିଛି ବସା 

ମୃଦୁ ମଳୟର ଭେରୀ ତାନ ଶୁଣି

ଫଗୁରେ ଜଡ଼ିତ ନିଶା ।


ଆଦ୍ୟରୁ ପ୍ରାନ୍ତ ଯେ ବସନ୍ତ ଉତ୍ସବ

ଅନୁଭୂତେ କରେ ପ୍ରୀତ

ବିବିଧ ରଙ୍ଗରେ ଅଳଂକୃତ ହୋଇ

ସଂସାରରେ ବିଭାସିତ ।



Rate this content
Log in