Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Action Others Children

4  

Chittaranjan Nanda

Action Others Children

ବନ୍ଦେ ଶ୍ରୀଗଜ ବଦନ ଶ୍ରୀବିନାୟକଙ୍କ

ବନ୍ଦେ ଶ୍ରୀଗଜ ବଦନ ଶ୍ରୀବିନାୟକଙ୍କ

1 min
231



ଘଣ୍ଟ ବାଦ୍ୟ କର ତାଳେ ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି ମନ୍ତ୍ର ଧ୍ୱନୀରେ,

ପ୍ରଣତି ଜଣାଇ ଆବାହନ କରେ 

ବୁଦ୍ଧି ବିଦ୍ୟା ଜ୍ଞାନ ଦେଇ ଗଢ଼ି ତୋଳିବ ନୂତନଦୁନିଆ,

ଖୁସିରେ ରହିବେ ସର୍ବେ ସଂସାରେ |୧|


ଦୁଃଖ ନାଶକାରୀ ଲମ୍ବୋଦର ଗିରିଜା ନନ୍ଦନ 

ସଙ୍କଟ ମୋଚନ ଅମ୍ବିକା ନନ୍ଦନ

ନୈବେଦ୍ଯ ଘେନ ମୋର, ଦୂର କର ସର୍ବ ବିଘ୍ନ

ମୋତେ ପଥ ଦେଖାଇଣ |୨|


ବନ୍ଦେ ବିନାୟକ ଜନ୍ମ ହୋଇଥିଲ ଆଜ

ଭାଦ୍ରବ ମାସର ଶୁକ୍ଳ ଚତୁର୍ଦ୍ଦଶୀ ଦିନ

ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ ସ୍ତୁତି କରେ ମୁହିଁ, ଲମ୍ବୋଦର 

ମହାକାୟ ଆହେ ତ୍ରିନୟନ |୩|


ଜ୍ଞାନର ଆଲୋକ ଦେଇ ଅଜ୍ଞାନକୁ ଦୂରକରି

ଭରି ଦିଅ ସଦବୁଦ୍ଧି ଜ୍ଞାନ ବିଦ୍ଯାର ଭଣ୍ଡାର

ରୋଗ ବ୍ଯାଧି କରି ଦୂର, ସୁଖର ଜଳାଧାର ଢାଳିଦିଅ

ଆହେ ଜ୍ଞାନର ଭଣ୍ଡାର ଲମ୍ବୋଦର |୪|


ମୋର ନିବେଦନ, ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ବିଘ୍ନ ବିନାଶକ 

ଗଣପତି ଗଜାନନ ପାର୍ବତୀ ନନ୍ଦନଙ୍କୁ

ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ନ୍ଯାୟ ପଥେ ମୋତେ ନେଇଯାଅ, 

ଚିହ୍ନେଇ ଦିଅ ମୋତେ ସବୁ ପକ୍ଷପାତୀଙ୍କୁ |୫|


ଚେହେରା ଦେଖାଇ ଦିଅ ମିଷ୍ଟଭାଷୀ ହୋଇ 

କୁକର୍ମେରତ ସମସ୍ତ ମିଥ୍ଯାବାଦୀଙ୍କୁ

ସମସ୍ତଙ୍କୁ କହେ ଚୋର, ନିଜର କିରତିକୁ ଗାଏ ମହାନ,

ସେହି ଅଧମ ଅନ୍ୟାୟୀଙ୍କୁ |୬|


ହେ ଗଣେଶ ସିଦ୍ଧି ଦାତା କରେ ମୁହିଁ ଅଧମ

କରଯୋଡ଼ି ମିନତି, 

ହସ ଖେଳାଇ ସବୁରି ମୁହଁରେ ଘୁଞ୍ଚାଇ ଦିଅ 

ସମାଜରେ ଥିବା ସବୁ ବିପତ୍ତି |୭|



Rate this content
Log in