ଭୟାବହ ଘଟଣା
ଭୟାବହ ଘଟଣା
ଶିଶୁ କାଳ କଥା ସ୍ମରଣ ହୁଏଟି
ବର୍ଣ୍ଣୁ ଅଛି ମୁହିଁ ସେହୁ
ଖଡ଼ଖାଇ ନଦୀ ଅଛି ଅବସ୍ଥିତ
ଗାଆଁର ପାଖରେ ଯେହୁ।୧।
ପ୍ରଥମ ଆଶାଡ଼ ବର୍ଷା ଅପ୍ରମିତ
ଆସିଛି ବଢି ନଦୀରେ
ଶିଶୁ ମେଳେ ମୁହିଁ ଯାଇ ଥିଲି ନଦୀ
ସ୍ନାନର ପାଇଁ ନଦୀରେ।୨।
ଶିଶୁ ସଙ୍ଗ ହୋଇ ପାଣିରେ ଖେଳିଲୁ
ପହୁଁରୀ ପହୁଁରୀ ଯହିଁ
ଖୁସି ଆନନ୍ଦରେ ତାଳି ମାରୁ ଥିଲୁ
ନ ଥିଲା ଭୟ ହିଁ ତହିଁ।୩।
ଏକ ଆରେକ ଧରୁ ଥିଲୁ ତହିଁ
ଡୁବି ଡୁବି ନଦୀ ନୀରେ,
ଖୁସି ଆନନ୍ଦରେ ରାବ୍ ଦେଉ ଥିଲୁ
ନ ଥିଲା ଭୟ ମନରେ।୪।
ଦେଖିଲୁ ଆସୁଛି ଭୟଙ୍କର ସର୍ପ
ଫେଣ ଟେକି ଆସେ ସେହୁ,
ଚିତ୍କାର କରିଣ କୁଳକୁ ଉଠିଲୁ
କମ୍ପୀ ଗଲେ ଶିଶୁ ସେହୁ।୬।
ଦୋଉଡି ଦୋଉଡି ଘରକୁ ଆସିଲୁ
ଗାଆଁରେ କହିଲୁ ସବୁ,
ସେହି ଦିନ ଠାରୁ ନଦୀ ଯିବା ବନ୍ଦ
କରି ଦେଲେ ବାପା ସବୁ।୭।
ଶିଶୁ କାଳ କଥା ସ୍ମରଣ ହୁଏଟି
ବର୍ଣ୍ଣୁ ଅଛି ମୁହିଁ ସେହୁ,
ଖଡ଼ଖାଇ ନଦୀ ଅଛି ଅବସ୍ଥିତ
ଗାଆଁର ପାଖରେ ଯେହୁ।୮।