Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Pattnayak

Comedy Others

4  

Santosh Pattnayak

Comedy Others

ଭଣ୍ଡା ଗଛରେ ଭେଣ୍ଡି

ଭଣ୍ଡା ଗଛରେ ଭେଣ୍ଡି

1 min
33


    ଭଣ୍ଡା ଗଛରେ ଭେଣ୍ଡି 

ସଂକ୍ରମଣ ବଢି କୋରନା ହାରିବ 

    କହିଲେ ଡାକ୍ତର କୁଣ୍ଡି  ।


   ପିମ୍ପୁଡି ନାକରେ ଦଣ୍ଡି 

ଓଷଧ ବଦଳେ ରୋଗୀ ସୁସ୍ଥ ହେଲେ

    ଖାଇକି ମସଲା ଗୁଣ୍ଡି  ।

 

     ନେତା ହୁଅନ୍ତି ଦରାଣ୍ଡି

ପୋଲିସ୍ ବାଇନ ଝୁମୁଚି ଗୀତରେ 

    ମୁହଁରେ ନ'ଦେଇ ତୁଣ୍ଡି ।


   ରାଜନୀତି ଗାଦି ମଣ୍ଡି 

ମୁଣ୍ଡିଆ ଶାସକ ଗାଣ୍ଡିଆ ବୁଦ୍ଧିରେ 

   ଡାଲି ଦେଇ ମାରେ ହେଣ୍ଡି ।


    ବଢିଲାଣି ପାପ ହାଣ୍ଡି

ଅମ୍ପାନ ପଛରେ ଫଙ୍ଗପାଳ ଧରି 

   ଉଠିଲେ ମଶାଣି ଚଣ୍ଡୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy