Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pawan Rajput

Inspirational

3  

pawan Rajput

Inspirational

ଭଲ ଲାଗେ

ଭଲ ଲାଗେ

1 min
466


ମନର କଥାକୁ ଆଖିରେ କହିଲେ

ଦେଖିବାକୁ ଭଲ ଲାଗେ

ମନର କଥାକୁ ଓଠରେ କହିଲେ

ଶୁଣିବାକୁ ଭଲ ଲାଗେ ।


ଆଖି ଓଠ ମିଶି ଯେବେ କହିଦିଏ

ହୃଦୟକୁ ଭଲ ଲାଗେ

ଦୁଇଟି ହୃଦୟ ମିଶି କହିଦେଲେ

ବଞ୍ଚିବାକୁ ଭଲ ଲାଗେ ।


ଦୁଇଟି ହୃଦୟ ମିଳନ ହୋଇଲେ

ସଂସାର ଟା ଭଲ ଲାଗେ

ବୁଝାମଣା ଯଦି ଠିକ୍ ହୋଇଲା

ଦୁନିଆ ଟା ଭଲ ଲାଗେ ।


ବୁଝାମଣା ଯଦି ଅବୁଝା ହୋଇଲା

ମରିବାକୁ ଭଲ ଲାଗେ

ମରିବା ଟା ଯଦି ଭଲ ଲାଗିଗଲା

ଜୀବନଟା ପିତା ଲାଗେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational