Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puspanjali Panda

Inspirational

4.0  

Puspanjali Panda

Inspirational

ଭିଡ଼ ବି ସୁନ୍ଦର

ଭିଡ଼ ବି ସୁନ୍ଦର

1 min
11.7K



ହାଇୱରେ ଭାରି ଭିଡ ।

କଦଳୀ ବିକ୍ରିରେ ମଜା ନେଇକି

ହସି ହସି ବାହାରି ଆସେ ନକୁଳ ।

ଟ୍ରକ୍ ଦେଖି ବେପାରି ହେବାକୁ ଇଛା ହୁଏ ,

ବାଡ଼ି ର ଫଳ ବିକିବାକୁ ମନକୁହେ

ଜାମ୍ ଲାଗିଲେ

ସାଇକେଲ୍ ରେ ତେଲ ଦିଆହୁଏ ।

ଅଧା ପାଚିଲା କଦଳୀଗୁଡା

କାରବାଇଟ୍ ଖାଆନ୍ତି ।

ଟ୍ରକ୍ ଡ୍ରାଇଭର୍ ବି ଖାଆନ୍ତି ।

ଜାମ୍ ଫିଟିବା ଯାଏ।

ଭିଡ଼ ଭିତରୁ 

ଗୋଟି ଗୋଟି ଗୁଣ୍ଡା ବାହାରନ୍ତି

ନକୁଳ ଡ଼ରେ,

ହେଲେ ଭଲ ବେପାର ହୁଏ।

ନକୁଳର ସାଇକେଲ୍,

ସାଇକେଲ୍ ରେ କୁଣ୍ଡ,

କୁଣ୍ଡରେ କଦଳୀ,

ସବୁ ଦିଏ ବଦଳି ।

ଆତ୍ମ ପ୍ରତୟର ମନୋବଳ

ତା ନା ନକୁଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational