Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajayakumar Mohanty

Inspirational

4  

Ajayakumar Mohanty

Inspirational

ଭାରତ ମୋର ଜନ୍ମଭୂମି

ଭାରତ ମୋର ଜନ୍ମଭୂମି

1 min
55


ଭାରତ ମୋର ଜନ୍ମଭୂମି 

ସେହି ତ ମୋର କର୍ମଭୂମି 

ମାଆ ସେ ମୋର ମାଆ ମୁଁ ତାର ସନ୍ତାନ। 


ତାର ମାଟି ପାଣି ପବନ ବାଜି 

ତା କୋଳେ ବଢ଼ୁଛି ମୋ ଜୀବନ ଆଜି 

ସେହି ମୋର ସ୍ନେହମୟୀ ଅଟେ ପୂଣ୍ୟଭୂମି । 


ମାଆ ସେ ମୋର ମାଆ ମୁଁ ତାର ସନ୍ତାନ। 

ଜୀବନ ଦେଇ ରଖିବି ତାର ସମ୍ମାନ 

ତା ସେବାରେ ଜୀବନ ମୋ ହୋଇବ ଧନ୍ୟ 

ସେହି ମୋର ଆପଣାର ପ୍ରିୟ ମାତୃଭୂମି । 

ମାଆ ସେ ମୋର ମାଆ ମୁଁ ତାର ସନ୍ତାନ। 


ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ ମୋର ଏ ଜୀବନ ଦେଇ 

ଲଢ଼ିବି ମୁଁ ଲଢ଼ୁଥିବି ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ 

ସେହି ମୋର ଆପଣାର ପ୍ରିୟ ଜନ୍ମଭୂମି । 

ମାଆ ସେ ମୋର ମାଆ ମୁଁ ତାର ସନ୍ତାନ। 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational