BULU BEHERA

Inspirational Children

3  

BULU BEHERA

Inspirational Children

ଭାରତ ମାତାର ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀମାନେ

ଭାରତ ମାତାର ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀମାନେ

1 min
191


ଏହି ଦେଶର କୋଳେ

ଜନମ ହୋଇଥିଲେ l

ଗାନ୍ଧୀ ସୁବାଷ ବୋଷ

ବିର୍ସା ମୁଣ୍ଡା  ମଧୁ ଦାସ l(0)


ଜୟ୍ୱୀରାଜ ଓ ବକ୍ସି

ନିଜ ଜୀବନ ଝାସି l

ବୀର ସୁରେନ୍ଦ୍ର ସାଏ

ରାମ ମୋହନ ରାୟ l

ଏହି....................|(1)


ଆଚାର୍ଯ୍ୟ ହରିହର

ଗୋପବନ୍ଧୁ ସର୍ଦ୍ଧାର l

ଭଗତ ଓ ଉଦ୍ଦାମ

ନେହେରୁ ଖୁଦିରାମ l

ଏହି...................|(2)


ଲୋକମାନ୍ୟ ତିଳକ

ଲକ୍ଷମଣ ନାଇକ l

ମୌଲାନା ଦାମୋଦର

ପାଣ୍ଡେ ଆମ୍ବେଦକର l

ଏହି....................| (3)


ନାରୀ ନେତ୍ରୀ ସମେତ

ନେଇଥିଲେ ନେତୃତ୍ୱ l

ରମାଦେବୀ କୁନ୍ତଳା

ସରୋଜିନୀ ସାରଳା l

ଏହି......................|(4)


ଆନିବେଶାନ୍ତ ପରି

ବିଦ୍ୟୁତ ଝ|ଲକାରୀ |

ଲକ୍ଷ୍ମୀବାଇ ପ୍ରଭୁତି

ଦେଲେ ସବୁ ଆହୁତି l

ଏହି.........................|(5)


ନେତା ନେତ୍ରୀ ଏପରି

ସବୁ ଗଲେଣି ମରି |

ତାଙ୍କ ପରି ହୋଇବା

ଆସ ରାଣ ଖାଇବା l

ଏହି....................|(6)


ତାଙ୍କୁ ହୃଦୟେ ସ୍ମରି

ନୀତିକୁ ଅନୁସରି l

ଟେକି ଚାଲିବା ମଥା

ଗାଇ ତାଙ୍କରି ଗାଥା l

ଏହି.......................|(7) 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational