Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Inspirational

3  

Prafulla Chandra Mishra

Inspirational

ଭାରତ ମାତାର ଆବେଦ

ଭାରତ ମାତାର ଆବେଦ

1 min
312


o ଭାରତ ମାତାର ଆବେଦ

(ସଲାମ ସହିଦ୍)

• କବିଶ୍ରୀ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର ମଙ୍ଗଳାଯୋଡି ଖୋର୍ଦ୍ଧା

• ---------- -------------------- ----------

• ଭାରତ ମାତାର ପଣତ କାନି ରେ

• ରକତ ର ଛିଟା

• ବାରୁଦ ଗନ୍ଧରେ ସିକ୍ତ ,,

• ମୁହ୍ୟମାନ ହୋଇ ଯାଉଛି ଜୀବନ

• ଏ ମାନବ ଜାତି

• ହୋଇଯାଇଛି ରେ ସ୍ତବ୍ଧ

• ଭାରତ ମାତାର ପଣତ କାନି ରେ… ।।

• ବାହୁନି ବାହୁନି ନିରୋଳା ରାତିରେ

• ସୀମାନ୍ତ ରେଖାରେ

• ଏକା ଏକା କିଏ ବୁଲେ ,,

• କାହାକୁ ଖୋଜଇ ନିରବ ଆଖିରୁ

• ଝରି ଆସିଥିବା

• ଲୁହ ସୁଖା ଦାଗ ଗାଲେ ,,

• ବୁକୁ ଫଟା ତାର ଆକୁଳ ଆବେଦ

• ଶୁଭୁନାହିଁ କିରେ

• ଘାରିଛି କି ତୋତେ ନିଦ

• ଭାରତ ମାତାର ପଣତ କାନି ରେ… ।।

• ସୁକୁମାର ତନୁ କଅଁଳ ଜୀବନ

• ଦୁଃର୍ଦ୍ଧଷ ବୀର

• ପୁତ୍ର କଫିନ୍ ତଳେ ,,

• ବୀରଗତି ଲଭି ଅକାଳେ, କୁ ଚକ୍ରି

• ପସୁ ସମ ଅରି

• କୁଟଚକ୍ର ଫାସ ବଳେ ,,

• ହୁସିଆର ହୁଅ ଭାରତୀୟ ବୀର

• ଚେତାଇ ଦେଇଛି

• ଉଠ ଆରେ ବୀର ଉଠ

• ଭାରତ ମାତାର ପଣତ କାନି ରେ… ।।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational