Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рммрнЗрм│рм╛рмнрнВрморм┐ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рммрнЗрм│рм╛рмнрнВрморм┐ ЁЯМ╣

1 min
110


рмдрнЛрм░ рморм╣рнЛрмжрмзрм┐ рммрнЗрм│рм╛рмнрнВрморм┐ рмкрм░рнЗ 

рмЧрмврм╝рм┐ рмжрнЗрм▓рм┐ рммрм╛рм▓рм┐ рмШрм░

рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐ рмжрнЗрммрнБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмдрнЛ рмврнЗрмЙ рмЖрмШрм╛рмдрнЗ 

рмПрмдрм┐рмХрм┐ рмЧрнБрм╣рм╛рм░рм┐ рморнЛрм░


рмХрнБрмирм┐ рмХрнБрмирм┐ рм╣рм╛рмдрнЗ рммрм╛рм▓рм┐ рм░рнЗрмгрнБ рмзрм░рм┐ 

рмдрнЛрм│рм┐рмЫрм┐ рм╕рнНрммрмкрнНрми рмирмЧрм░ 

рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐ рмпрм╛рмП рмпрмжрм┐ рмЬрнБрмЖрм░ рмврнЗрмЙрм░рнЗ 

рм╣рнГрмж рморнЛ рм╣рнЛрмЗрмм рмЪрнВрм░


рморнЛ рм╕рм╛рмЩрнНрмЧ рмШрм░рмХрнБ рмпрм┐рммрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмЧрнЛрмЯрнЗ 

рмдрм┐рмЖрм░рм┐рмЫрм┐ рммрм╛рм▓рм┐ рмкрме 

рм╕рнЗ рмкрмерм░рнЗ рмирм┐рмдрм┐ рмпрм┐рммрм┐ рмдрм╛ рмкрм╛рмЦрмХрнБ 

рм╕рм┐рмПрмд рморнЛрм░ рм╕рмЩрнНрмЧрм╛рмд


рморнЛ рмХрмерм╛ рморм╛рмирм┐рм▓рнЗ рмдрнЛ рмХрмерм╛ рм░рмЦрм┐рммрм┐ 

рммрнЗрм│рм╛рмнрнВрморм┐ рм╕рмлрм╛ рмХрм░рм┐ 

рмЖрммрм░рнНрмЬрмирм╛ рмпрмжрм┐ рмкрмХрм╛рмП рмХрм┐рмП рм╕рнЗ 

рмЧрнБрм╣рм╛рм░рнА рммрм┐ рм╣рм╛рмд рмзрм░рм┐


рмдрнЛ рмкрм░рм┐рммрнЗрм╢рмХрнБ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм░рмЦрм┐рммрм┐ 

рмХрм░рнБрмЫрм┐ рмЖрмЬрм┐ рморнБрмБ рмкрмг

рмдрнЛ рмХрнЛрм│рм░рнЗ рмХрнЗрмдрнЗ рмЬрнАрммрмЬрмирнНрмдрнБ рмЫрмирнНрмдрм┐ 

рммрмЮрнНрмЪрм╛рмЗрмЫрнБ рмдрм╛рмЩрнНрмХ рмкрнНрм░рм╛рмг


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract