Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Comedy Others

5.0  

Dipti lekha Mishra

Comedy Others

ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ନାରୀ

ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ନାରୀ

1 min
290


ଛି ଛି ଛି ମୁଁ ଖାଉନାହିଁ ଜମା ନିଶା

ନିଶା ମୋତେ ଖାଇ କଲାଣି ତା' ବସା

ଜାଣିନି କେମିତି ହେବି ନିଶାମୁକ୍ତ

ନିଶାକୁ ଝୁରୁଛି ନିତି ମୋ ରକ୍ତ ॥


ସାଙ୍ଗ ସହ ଟିକେ ମସ୍ତି କରିବାକୁ

ଉଛନ୍ନ ହୂଏ ମୋ ଅବୁଝା ମନ

ପିଈଦେଇ ଟିକେ ଶେଯେ ଶୋଇଲେ

ଦୁଃଖ ଯେତେ ସବୁ ହୁଏ ଅବସାନ ॥


ନାରୀ ଜନମର ମହତ୍ତ୍ବ ଜାଣି ବି

ଭୁଲିଯାଏ ବୋତଲ ହାତେ ଧରିଲେ

ଆଗାମୀ ପିଢୀ ମୋ ନ ଶିଖନ୍ତୂ ଏହା

ନିଶାନିବାରଣ କେନ୍ଦ୍ର ସବୁଠି ହେଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy