Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Archana Acharya

Tragedy

3  

Archana Acharya

Tragedy

ଅନ୍ଧକାର ମୁଖେ

ଅନ୍ଧକାର ମୁଖେ

1 min
113


ହଜାରେ ଦୀପର ଆଲୋକରେ ସିନା

ଅନ୍ଧକାର ଦୂର ହେଲା,

ମୋ ଭାଗ୍ୟ ଅନ୍ଧାର ସତେ କାରାଗାର

ସେଇମିତି ରହିଗଲା ।


ଆତସ ବାଜିରେ ଫାଟି ପଡ଼ୁଥିଲା 

ଗ୍ରାମଠୁ ସହର ଯାଏ,

ମନ ଭିତରଟା ନିରଵ ନିଶ୍ଚଳ

ମହାକାଶେ ଘୂରୁଥାଏ ।


ଛୋଟ ସିନା ସେଇ ଛୋଟିଆ ଦୀପଟି

ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ଜଳୁଥାଏ,

ମନେ ଚିନ୍ତା କରେ ଅମା ଅନ୍ଧାରକୁ

ସେ ଏକା ଦୂରେଇ ଦିଏ ।


ତା ଦେହର ସେଇ ଛୋଟିଆ ଶିଖାଟି

ବହୁ କୀଟ ମାରିଦିଏ ,

ତଥାପି ସେ ଆଜି ଶୁଭ କରମରେ

ସବୁଠାରେ ଲୋଡ଼ା ହୁଏ ।


ନିଜକୁ ସଜାଇ ଛୋଟିଆ ଦୀପାଳି

ଯାହା ପାଇଁ ଜଳୁଥିଲି ,

ଠେଲି ଦେଲା ମୋତେ ବତାସ ମୁହଁକୁ

ଦପ୍ କରି ଲିଭିଗଲି ।


ସେହି ଦିନ ଠାରୁ ସବୁ ଦୀପାବଳୀ

ମୋ ପାଇଁ ଅନ୍ଧାର ସାଜେ,

ଭାଗ୍ୟକୁ ଆଦରୀ ନିତି ନିତି ମୁଁ ଯେ

ଅମା ଅନ୍ଧାରରେ ହଜେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy