Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଅଡୁଆ ସୂତା

ଅଡୁଆ ସୂତା

1 min
213



ଅଡୁଆ ସୂତାକୁ ଯେତେ ଘାଣ୍ଟୁ ଥିବ

     ସେତିକି ଅଡୁଆ ହେବ

ଶେଷରେ ଏମିତି ବିରକ୍ତି ଲାଗିବ

     ହାତ ଆପେ ଫୋପାଡିବ ।


ଏମିତି ଏଇତ ମଣିଷ ଜୀବନ

    ଅଡୁଆ ସୂତାରେ ବନ୍ଧା

ଧୀର ମସ୍ତିଷ୍କରେ ନ ସଜାଡ ଯେବେ

    ସମ୍ପର୍କେ ଆସିବ ବାଧା ।


ଅଡୁଆ ସୂତାକୁ ସଜାଡି ଜାଣିଲେ

   ସିଏ ବି ହୁଏନି ନଷ୍ଟ 

ମନର ଅଡୁଆ ସୂତା ସଜାଡିଲେ

    ହୃଦୟେ ଦିଏନା କଷ୍ଟ ।


ଅଡୁଆ ସୂତାର ଭିତରୁ ତାହାର

    ଖିଅ ଖୋଜିବାକୁ ପଡେ

ସେଇ ଖିଅ ଯେବେ ଧରି ନିଏ ହାତ

     ଆପେ ମନ ଭୟ ଛାଡେ ।


ଏଇତ ଦୁନିଆ ଜୀବନ ସଂସାର 

    ଅଡୁଆ ସୂତାର ପରି

ଖିଅ ଯଦି ତାର ନ ଧରି ପାରିବ

   ଜୀବନେ ଯିବ ତ ହାରି ।


ଆଖିର ଆଗରେ ସୁଖର ସଂସାର 

    ଛାରାଖାର ହୋଇଯିବ

ମରି ମରି ନିତି ଜଳି ବଞ୍ଚୁ ଥିବ

    ଆଖି ଲୁହେ ଭିଜୁ ଥିବ ।


ଅଡୁଆ ସୂତାର ଜାଲେ ଛନ୍ଦି ହେଇ

    ସଂର୍ଘଷେ ବଞ୍ଚଇ ଯିଏ

ଦିନେ ନା ଦିନେ ସେ ଏଇ ଦୁନିଆରେ 

    ସବୁ ସୁଖ ପାଏ ସିଏ ।


ଅଡୁଆ ସୂତାଟି ଦେଖାଏ ଆମକୁ

    ଜୀବନେ ଉନ୍ନତି ପଥ

ସାହସ ଓ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ମଜବୁତ୍ କରେ 

    ଚଳାଏ ସଂସାର ରଥ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract