Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Debabrata Jena

Inspirational Others

3  

Debabrata Jena

Inspirational Others

ଅଭିନନ୍ଦନଙ୍କୁ ମୋ ଅଭିନନ୍ଦନ

ଅଭିନନ୍ଦନଙ୍କୁ ମୋ ଅଭିନନ୍ଦନ

1 min
176


ଶତ୍ରୁ ଦେଶରେ ନିଜ ପରାକ୍ରମ

ଦେଖାଇ ବୀର ଯବାନ

ଫେରି ଆସିଛ ଏ ଜନମ ମାଟିକୁ

ହେ ବୀର ଅଭିନନ୍ଦନ ।।

ଗରବ କରୁଛୁ ତୁମ ପାଇଁ ଆମେ

ଏ ମାଟି ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

ଦେଇ ଗଲ ପ୍ରତି ଭାରତୀୟ ପ୍ରାଣେ

ଦେଶପ୍ରେମର ଆହ୍ବାନ ।।

କରୁଛି ନମନ ହେ ବୀର ପୁଂଗବ

କରୁଛି ଅଭିନନ୍ଦନ

ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ପାଇଁ ରହିବ କୀରତି

ତୁମ ଦେଶପ୍ରେମ ଚିହ୍ନ ।।


Rate this content
Log in