Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nibedita Panda

Inspirational

4  

Nibedita Panda

Inspirational

ଆପଣା ପର

ଆପଣା ପର

1 min
386



ଆସନ୍ତାକାଲିକୁ କିଏ ବା ଦେଖିଛି

ଆଜିର ସମୟ ଅତି ନିଜର ,

ସମୟ ଠୁ ବଳି ଖୁସିର ମୁହୂର୍ତ୍ତ

ଜୀବନ ପାଇଁ ତ ଅତି ମଧୁର ।


ମଣିଷ ତ ଚାହେଁ ବଞ୍ଚି ରହିବାକୁ

ଅପ୍ରାପ୍ତ ମୃତ୍ୟୁକୁ କିଏ ବା ଚାହେଁ

ନିଜମାନେ ଯେବେ ଶତୃ ହୋଇଥାନ୍ତି

ପରକୁ ଆପଣା କରି ସେ ନିଏ ।


କିଏ ପର ଅବା କିଏ ଯେ ନିଜର

ନାହିଁ ତା'ର କିଛି ପରିମାପକ ,

ସହାନୁଭୂତିର ହାତ ଯେ ବଢାଏ

କେଉଁ ଜନମର ଥାଏ ସମ୍ପର୍କ ।


ହଜି ଯାଇଥିବା ସପନ ଗୁଡ଼ିକ

ସେଇଠି ସତର ସ୍ୱରୂପ ପାଏ,

ସେଇ ଭାବନାର ସଫଳତା ପାଇଁ

ପର ସାହଚର୍ଯ୍ୟ ପାଥେୟ ହୁଏ ।


ଗୋପନ ଯାତନା ଅତୀବ ନିଷ୍ଠୁର

ଭିତରେ ଭିତରେ ଦହନ କରେ

କହି ପାରିବନି, ସହି ପାରିବନି

ମଲାଜହ୍ନ କରି ମାରେ ଅଚିରେ ।


ସେହି ସମୟର ବୈଶାଖୀ ବେଳାରେ

ପର ସମ୍ପର୍କଟି ଫଗୁଣ ହୁଏ

ଆତ୍ମୀୟ ଭାବର ମଳୟ ପବନ

ଅଜଣା ଭାବରେ ମନକୁ ଛୁଏଁ ।


କରିବାକୁ ଯାହା ନିଜର ପାରେନା

ପରମାନେ ତାହା କରି ଦିଅନ୍ତି

ସେଇଥିପାଇଁ ତ ପର ବି ନିଜର

ରକ୍ତ ସମ୍ପର୍କକୁ ପଛେ ପକାନ୍ତି ।


ଭଙ୍ଗା ଅତୀତଟି ଜୀବନ୍ୟାସ ପାଏ

ପର ସମ୍ପର୍କକୁ କରି ମାଧ୍ୟମ

ନିୟତି ଇଚ୍ଛାରେ ସବୁ ଘଟିଥାଏ

ଦୁର୍ଗମ ପଥ ବି ହୁଏ ସୁଗମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational