Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinapana Loknath Reddy

Classics Children

3  

Chinapana Loknath Reddy

Classics Children

ଆଣିଛି ଟେଡି

ଆଣିଛି ଟେଡି

1 min
184



କ୍ରୟ ମୁଁ କରିଛି        ତୋ ପାଇଁ ଖେଳନା

        ହଜାର ଟଙ୍କାଏ ଟେଡି

ଟେଡି ସଙ୍ଗେ ପୁଣି    ଆଣି ମୁଁ ଦେଇଛି

     ଶହେ ଗୋଟି ତେଡ଼ିମେଡ଼ି ।

ରଖିଥିଲି ଟଙ୍କା        ସିନ୍ଧୁକ ଭିତରେ

     ଗୋଟେ ଗୋଟେ ଜମା କରି

ଏହାରି ସାଥେ ମୁଁ     ଟେଡିକୁ କିଣିଲି

        ଆନନ୍ଦ ମନରେ ଭରି ।

ଯାଉଛି ଆଜି ମୁଁ      ତୋହରି ପାଶକୁ

     ଦେବାକୁ ତୋତେ ମୁଁ ଟେଡି

ଦୁହେଁ ମିଶି ହୋଇ    ସାନନ୍ଦେ ଖାଇବା

        କିଣିଥିବା ତେଡ଼ିମେଡ଼ି ।

ଉଡିଯିବା ଆମେ      ପ୍ରେମପକ୍ଷୀ ହୋଇ

      ଶୂନ୍ୟାକାଶ ପଥେ ଆଜି

ଭୁଲିଯିବା କ୍ଷଣେ      ଏ ମାୟା ସଂସାର

     ମହାନନ୍ଦେ ମିଳି ହୋଇ ।।

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics