Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shrikant Dixit

Romance

3  

Shrikant Dixit

Romance

सूर वेणूचे

सूर वेणूचे

1 min
244


🌴💫🌸🎋🦚💞🌿🌹🌺🦋

हरी माळतो गजरा 

बघ राधेच्या कुंतला💞

पहा हा सावळ्याचा 

कसा रे जीव गुंतला💫


माथ्यावरी मोरपीस 

शोभतसे भरजरी

राधा नटून थटून

ल्याली वस्त्र भरतारी🌈


झाले तल्लीन दोघेही

सूर वेणूचे ऐकून🌿

दर्पणात न पाहता

सजवले या राधेला💞


यमुनेच्या तटावरी 

कदंबाच्या वृक्षाखाली🌴

मग्न होता हा मुरारी

सख्या प्रित बहरली☘️


धुंद ही पुष्पवाटिका

मोगर्याच्या सुगंधाने🌸

शृंगारली राधा राणी

प्रफुल्लित आनंदाने🌹

💕🌿🌸🌴💞☘️🌹🌈🎋🌺


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance