Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aarti Ayachit

Abstract Inspirational Others

3.0  

Aarti Ayachit

Abstract Inspirational Others

समारंभ हळदी-कुंकाचा

समारंभ हळदी-कुंकाचा

1 min
66


गौराईचे झाले आगमन

निरनिराळ्या रंगाच्या कापड़ांने

हळदी-कुंकांच्या समारंभेला

अंब्यांच्या पानांसह फूलांचा

केलाय सुवासित तोरण

सवाष्णींने एकमेकींना लाऊनी

हळदी-कुंकु


देवीआईच्या पदचरणी मागूनी क्षमा

घेतलाय आशीर्वाद

घर भरभराटीने राहो

घरात सुख-समृद्धि नांदो

द्यावे नेहमी मनी समाधान आणि

अखंड सौभाग्याचे वरदान


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract