Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yash Sharma

Tragedy

3  

Yash Sharma

Tragedy

तुम्हारी मेरी बातें

तुम्हारी मेरी बातें

1 min
7.5K


ना जाने क्यूँ आ जाती है बार- बार,

बीतें लम्हो की यादें,

वो पल, वो लम्हें

और

तुम्हारी मेरी बातें !


इंतज़ार करे वो पल,

तुम कहती थी के आज मिलेंगे,

देर से आना और ये कहना,

के हमेशा साथ साथ चलेगे !


सिलसिले थे मुलाक़ातों के,

तुम्हारे मेरे दरमियाँ,

बातें थी, बातों में वादे,

ना बातें थी, बस तुम्हारी मनमर्ज़िया !


बेपरवाह थे तुम्हारी चालाकियों से,

जो निभाने चले वो वादें,

कही छूट गया में पीछे,

बस बची है

तुम्हारी मेरी बातें !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy