Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GOPAL RAM DANSENA

Inspirational

4  

GOPAL RAM DANSENA

Inspirational

तुम जगमगाओ

तुम जगमगाओ

1 min
458


तलवार की नोंक पर I

सारी ताकत झोंक कर I

मन तो डोला परगना मानता है I

तब से अब तक जमाना जानता है I


ये राजनीति की आपबीती है I

चेहरा हिय बीच कठोर भीति है I

खेले ओ जमाने से जो ठानता है।

तब से अब तक जमाना जानता है I


यहां कौन किसका है साथी I

यहां जरे तेल या जरे हैं बाती ।

उठे धुआं तब कौन पहचानता है।

तब से अब तक जमाना जानता है I


अपनी तो ये रणनीति है यारा ।

तुम्हे जो भाये वो चुन लो सितारा ।

जगमगाओ जहां ,समय भी न लांघता है।

तब से अब तक जमाना जानता है I 


Rate this content
Log in